۱۴۰۳-۰۱-۲۶ - ۱۳:۳۴

کشف ۱۰۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در عسلویه

فرمانده مرزبانی استان بوشهر از توقیف یک فروند شناور حامل سوخت قاچاق در نوار ساحلی استان در بندر عسلویه خبر داد و گفت: این شناور بیش از ۱۰۲ هزار لیتر سوخت گازوئیل قاچاق کشف شد.

 به گزارش “ عصر صنعت ” ؛ سرهنگ عبدالله خسروی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در عسلویه با اشاره به رصد و پایش همه شناورها در نوار ساحلی و مرز دریایی خلیج‌ فارس استان بوشهر اظهار داشت: برخورد با قاچاق کالا و سوخت در اولویت قرار دارد.

وی با اشاره به شناسایی محموله سوخت قاچاق در بندر عسلویه خاطرنشان کرد: با رصد و اشراف اطلاعاتی و اقدامات هدفمند عملیاتی مرزبانان کنگان موفق شدند یک فروند شناور حامل سوخت قاچاق را کشف کنند.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر اضافه کرد: از این شناور ۱۰۲ هزار لیتر سوخت گازوئیل قاچاق کشف و ۲ نفر به مراجع قضایی استان بوشهر معرفی شد.

سرهنگ خسروی ارزش اقتصادی این میزان سوخت قاچاق را ۳.۲ میلیارد تومان اعلام و بیان کرد: حمل کالاها و دیگر محموله‌ها بدون مجوز دستگاه‌های ذیربط مورد پیگیری قانونی قرار می‌گیرد.

وی بیان کرد: عزم مرزبانان علاوه بر تأمین نظم و امنیت مرزهای دریایی خلیج‌ فارس، مبارزه با قاچاق‌های سازمان یافته جدی و قاطع است و با قاچاقچیان قاطعانه برخورد می‌شود.

لینک کوتاه : http://asrsanat.com/?p=69507
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما