۱۴۰۳-۰۱-۰۱ - ۱۰:۳۴

پیام تبریک مدیرعامل چادرملو برای نوروز

بنام یگانه هستی بخش

یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبرالیل و النهار
یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال

فرارسیدن  نوروز  باستانی و تقارن آن با  ماه مبارک رمضان که نوید بخش حیات دوباره طبیعت و تحول درونی مومنان در ضیافت الهی و تلالو انوار آیات قرآنی در قلوب انسانهای پاک سرشت است را تبریک و تهنیت عرض می نمایم. این فرصتی مغتنم برای ما است تا چونان طبیعت روحبخش که جامه دگرگون می کند و با طراوت و پر نشاط می گردد، ما نیز آیینه قلوب خود را  از  زنگار ها  بزدائیم و  با ایمان  و  امیدی راسخ  به ذات لایزال خداوند متعال مهیای آغازی دوباره  باشیم.

سال ۱۴۰۲  هجری خورشیدی را  در حالی پشت سرگذاشتیم که به همت همکاران صدیق و پر تلاش در تمامی واحدهای معدنی، صنعتی، و ستادی، پیمانکاران متعهد و مشاوران و مجریان مجرب طرح ها و به ویژه حمایتهای بی دریغ اعضای محترم هیات مدیره و سهامداران وفادار و همچنین مدیران و مسئولان  خدوم استان یزد وشهرستان اردکان و با توکل به ذات پاک احدیت توانستیم شعار سال  را که از سوی مقام معظم رهبری، سال (مهار تورم و رشد تولید ) نامگذاری گردید، با رکورد شکنی های متعدد در خطوط تولید زنجیره فولاد به خوبی محقق سازیم .

و حال  برآنیم تا با بهره گیری از  توان و تخصص و همت تمامی همکاران تلاشگر، به گونه ای عمل نمائیم تا  در سال ۱۴۰۳ علاوه بر تداوم روند رو به رشد و پویای این شرکت بزرگ معدنی و صنعتی کشور، به اهداف  عالیه خود در امر تولید با اتکاء به توان  داخلی و توسعه  پایدار نایل گردیم  .

بر خود وظیفه می دانم این عید باستانی و تقارن آن با بهار قرآن را به تمامی هموطنان، به ویژه جامعه بزرگ صنعتی کشور و همکاران گرامی صمیمانه  تبریک و تهنیت عرض نمایم و از درگاه خدواند سبحان برای همگان  سالی سرشار از  سلامتی و بهروزی، طراوت و شادکامی، عزت و کامیابی آرزومندم.

  لبتان پر خنده، قلب تان از مهر آکنده

  امیر علی طاهر زاده

لینک کوتاه : http://asrsanat.com/?p=69039
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما