۱۴۰۲-۱۲-۲۷ - ۱۲:۵۳

قرارداد توسعه ۶ میدان نفتی امضا شد

وزیر نفت با بیان اینکه امروز اتفاق خیلی بزرگی رقم می‌خورد که در صنعت نفت سابقه نداشته که امضای قرارداد توسعه ۶ میدان نفتی با ظرفیت پیمانکاران داخلی به ارزش ١٣ میلیارد دلار است.

 به گزارش “ عصر صنعت ” ؛ قرارداد توسعه ۶ میدان نفتی کشور به ارزش بیش از ۱۳ میلیارد دلار با هدف افزایش تولید ۳۵۰ هزار بشکه با تکیه بر توان داخلی امروز با حضور وزیر نفت امضا شد.

وزیر نفت امروز یکشنبه ٢٧ اسفند در آیین امضای قراردادهای بالادستی توسعه ۶ میدان نفتی تاکید کرد که اعتقاد ما به ساخت داخل است.

جواد اوجی با بیان اینکه علی رغم سختی‌هایی که در تجارت داشتیم اما با پیدا کردن بازارهای جدید هیچگونه وقفه‌ای در صادرات نفت اتفاق نیفتاد و هم در بحث تولید و هم صادرات نفت و میعانات توانستیم اقدامات خوبی را رقم بزنیم.

ایسنا در گزارشی نوشت: وی افزود: نزدیک به ۱۳۰ پروژه نیمه تمام به ارزش ۲۸.۵ میلیارد دلار را به اتمام رساندیم و ۵۰ پروژه جدید را نیز آغاز کردیم و به دنبال پروژه هایی رفتیم که دستاوردهای خوبی را داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه در حوزه ناترازی گاز اتفاقات خوبی رقم خورد و ظرفیت تولید بنزین نیز به ۱۱۵ میلیون لیتر رسید درحالی که این عدد ابتدای دولت ۹۷ میلیون لیتر بود.

به گفته وی در حوزه گازرسانی ۵۵۰۰ روستا و در ۴۰ شهر صنایع و نیروگاه‌های آن به شبکه گاز متصل شدند.

لینک کوتاه : http://asrsanat.com/?p=68999
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما