۱۴۰۲-۱۰-۱۵ - ۱۱:۱۲

تکریم از بانوان شاغل گروه توسعه ملی

همزمان با سالروز ولادت باسعادت دخت نبی اکرم(ص) حضرت فاطمه زهرا (س)، مراسم جشن تکریم مقام مادر و روز زن در گروه توسعه ملی برگزار شد.

 به گزارش “ عصر صنعت ” ؛همزمان با فرارسیدن سالروز ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و بزرگداشت مقام مادر و روز زن، مراسم بزرگداشتی با حضور بانوان شاغل در گروه توسعه ملی برگزار شد.

در این مراسم علی نبوی، عضو هیات مدیره گروه توسعه ملی و مهدی اصفهانی، معاون مالی و سرمایه انسانی گروه توسعه ملی در سخنانی ضمن تبریک و تهنیت فرا رسیدن این روز و تقدیر از تلاش های بانوان شاغل در گروه، به تبیین مقام والای دخت نبی اکرم (ص) در نقش یک فرزند، همسر، مادری نمونه و الگوی جاودانه زنان جهان پرداختند.

علی نبوی افزود: نقش ارزنده‌ زنان در تربیت فرزندان و نسل های آینده با تاسی از الگوی اخلاقی و فضائل رفتاری حضرت فاطمه (س)، نقشی ارزنده و تاثیرگذار بوده و اجر و پاداش معنوی و اخروی زنان شاغل نیز همچون زنان خانه دار در نزد خداوند متعال دوچندان و محفوظ است.

عضو هیات مدیره گروه توسعه ملی در این مراسم به سالروز شهادت سردار سرافراز اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی و همراهانش اشاره و ابراز امیدواری کرد به زودی با ظهور منجی عالم بشریت حضرت امام مهدی (عج) و به ثمر نشستن خون پاک همه شهیدان شاهد پیروزی حق بر باطل و ریشه کن شدن ظلم و ستم در جهان باشیم.

در پایان این مراسم، با اهدای دسته گل از بانوان حاضر تقدیر به عمل آمد.

برچسب‌ها:

لینک کوتاه : http://asrsanat.com/?p=65587
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما