۱۴۰۲-۰۸-۱۸ - ۶:۵۶

ضرورت ارج نهادن به فرصت های سرمایه گذاری مولد برای افزایش رشد اقتصادی

مدیرعامل گروه توسعه ملی بر ضرورت ارج نهادن به فرصت های سرمایه گذاری به منظور افزایش رشد اقتصادی و برون رفت از شرایط رکودی تاکید کرد.

 به گزارش “ عصر صنعت ” ؛حسین مدرس خیابانی، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی به همراه اعضای هیات مدیره، از نمایشگاه بین المللی بورس،بانک،‌ بیمه،‌ خصوصی سازی و معرفی فرصت­ های سرمایه گذاری کشور که به روال سال های گذشته با حضور فعالان صنعت مالی و  اقتصادی کشور برگزار شد، بازدید به عمل آوردند.

وی در جریان این بازدید ضمن حضور در غرفه بانک ملی ایران و دیگر نهادها و شرکت­های صنعت مالی کشور، بر ضرورت توجه به فرصت­ های سرمایه گذاری مولد برای افزایش رشد اقتصادی و برون رفت از شرایط رکودی، تاکید کرد.

مدرس خیابانی همچنین در گفتگوهای کارشناسی با رسانه های حاضر در این نمایشگاه، به بیان فرصت ها، چالش ها و نیازهای فضای مالی و سرمایه گذاری کشور پرداخت.

گفتنی است در سال­های اخیر مسائل اقتصادی یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مسئولین بوده و انتخاب شعار سال ۱۴۰۲ به عنوان «مهار تورم و رشد تولید» از سوی مقام معظم رهبری، ضرورت توجه و تمرکز کلیه فعالان و تصمیم سازان اقتصاد کشور به حل این ۲ مشکل اساسی اقتصاد کشور را نشان می­ دهد.

برچسب‌ها:

لینک کوتاه : http://asrsanat.com/?p=62436
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما