۱۴۰۲-۰۸-۰۷ - ۱۴:۰۷

کشف بیش از ۲۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در بم

فرمانده انتظامی بم از توقیف ۲ دستگاه کامیونت و ۱۹ دستگاه خودروی حمل سوخت غیرمجاز با کشف بیش از ۲۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در این شهرستان خبر داد.

به گزارش “ عصر صنعت ” ؛فرمانده انتظامی بم از توقیف ۲ دستگاه کامیونت و ۱۹ دستگاه خودروی حمل سوخت غیرمجاز با کشف بیش از ۲۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در این شهرستان خبر داد.

  سرهنگ یوسف سلیمانی در تشریح این خبر افزود: در راستای مبارزه همه جانبه با پدیده شوم قاچاق، ماموران پلیس مبارزه با قاچاق کالای این فرماندهی با کنترل خودروهای عبوری محور بم به زاهدان چندین دستگاه خودروی سبک و سنگین حامل سوخت را شناسایی و متوقف کردند.

وی اظهار داشت: ماموران پلیس ضمن توقیف ۱۹ دستگاه خودروی سواری که در قسمت صندلی عقب خودرو مشک تعبیه کرده بودند و همچنین با توقیف ۲ کامیونت دارای باک اضافه در مجموع ۲۱ هزار و ۲۳۲ لیتر گازوئیل و چهار هزار و ۳۰۰ لیتر بنزین قاچاق را کشف کردند.

فرمانده انتظامی بم با اشاره به دستگیری ۲۱ فرد متخلف و معرفی آنها به مراجع قضایی اظهار داشت: انتقال بنزین و گازوئیل غیرمجاز از طریق خودروهای سواری و وانت اقدامی فوق‌العاده خطرناک و خطرساز است که پلیس با این قبیل اقدامات و عاملان هدر رفت سرمایه های ملی کشور با جدیت برخورد خواهد کرد.

قاچاق سوخت طی چندسال اخیر در کرمان به دلیل نزدیکی به مرزهای جنوبی و شرقی تشدید شده و غیر از تاراج سرمایه های ملی کشور، هر از گاهی به حوادث دلخراشی نیز می انجامد.

برچسب‌ها:

لینک کوتاه : http://asrsanat.com/?p=61832
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما