۱۴۰۲-۰۴-۱۴ - ۱۲:۳۵

تهران، خوزستان و فارس رکورد داران مصرف برق

مدیرعامل توانیر گفت: استان‌های تهران، خوزستان و فارس رکورددار مصرف برق است و از مردم تقاضا داریم مدیریت مصرف برق را برای تداوم خدمت‌رسانی در دستور کار قرار دهند.

 به گزارش “ عصر صنعت ” ؛آرش کردی در ارتباط زنده با صداو سیما در تشریح آخرین وضعیت برق اظهار داشت: ما با توجه به وضعیت دمایی که در کشور حاکم است، رکورد مصرف برق پی در پی شکسته می‌شود و پیش‌بینی ما این است که با تداوم افزایش دما، امروز هم شاهد رکوردشکنی مصرف برق باشیم.

مدیرعامل توانیر گفت: امروز رویداد خاصی به نام کنکور برگزار می‌شود و صنعت برق برای خدمت رسانی به دوطلبان در آماده باش کامل است.

وی افزود: مصرف استان‌ها تهران، خوزستان و فارس رکورددار مصرف است و از مردم تقاضا داریم برای تداوم خدمت‌رسانی مدیریت مصرف برق را در دستور کار قرار دهند.

کردی تاکید کرد: تنظیم دور کولرهای آبی روی دور کند، تنظیم دمای کولر گازی روی ۲۴ می‌تواند صنعت برق را در پایداری شبکه یاری کند.

این مقام مسئول در پاسخ به سوالی مبنی بر پیش‌بینی مصرف برق در روز جاری گفت: با توجه به دما و کنکور، احتمالا امروز رکورد اوج بار مصرف برق بار دیگر شکسته شده و اعداد بالای ۶۹ هزار مگاوات را ثبت می‌کنیم.

برچسب‌ها:,

لینک کوتاه : http://asrsanat.com/?p=56524
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما