۱۴۰۲-۰۴-۰۴ - ۱۳:۳۵

کشف ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در خراسان جنوبی

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق و خارج از شبکه توزیع فراورده های نفتی از یک دستگاه تریلی در شهرستان نهبندان کشف شد.

 به گزارش “ عصر صنعت ” ؛سرهنگ حسن شجاعی نسب، فرمانده انتظامی خراسان جنوبی امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: ماموران ایستگاه بازرسی سهل آباد شهرستان نهبندان  در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت، هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه تریلی نفت کش مشکوک شدند و برای بررسی بیشتر خودرو را متوقف کردند.

وی بیان داشت: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از تریلی ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق و خارج از شبکه توزیع فراوردهای نفتی کشف کردند.

وی افزود: مأموران در این خصوص یک دستگاه تریلی توقیف و یک نفر متهم دستگیر که به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: مبارزه با قاچاق کلان سوخت به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد و شهروندان به منظور مشارکت در این امر هر گونه اخبار و اطلاعاتی از فعالیت قاچاقچیان دارند از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت با متخلفان برخورد قانونی صورت گیرد.

برچسب‌ها:

لینک کوتاه : http://asrsanat.com/?p=55951
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما