۱۴۰۱-۰۳-۱۶ - ۱۵:۳۴

۳۰ هزار تن نهاده خوراک دام در حال ارسال برای دامداری‌ها

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام گفت: ۳۰ هزار تن نهاده خوراک دام در حال تخلیه و بارگیری و ارسال برای دامداری‌ها است.

 به گزارش “ عصر صنعت ” ؛محسن سلامی مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام امروز در ارتباط زنده با خبر نیمروزی اعلام کرد: ۱۰۰ هزار تن کنجاله سویا از بندر امام خمینی(ره) در حال تخلیه است که تخلیه و بارگیری آن از ساعت ۱۴ امروز دوشنبه آغاز شده است، همچنین ۵۰۰ هزار تن نهاده خوراک دام و طیور در بنادر کشور آماده توزیع است که به محض ترخیص از گمرک به مقصد انبارها حمل می‌شود.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام گفت: این شرکت‌ امسال به دستور وزیر جهاد کشاورزی در حال واردات ۳.۳ میلیون تن نهاده خورام دام و طیور است که محموله‌ها به محض واردات به بنادر ترخیص و تحویل اتحادیه‌های دامداری و مرغداری می‌شود.

وی افزود: خودِ اتحادیه‌ها نیز بسته به نیاز خود اقدام به واردات می‌کنند، همان گونه که مدیرعامل اتحادیه دامداران ایران اعلام کرد ۳۰ هزار تن خوراک دام از بنادر شمالی کشور در حال ترخیص و بارگیری و تحویل به دامداران است.

سلامی در مورد زمان تحویل به دامداران گفت: در ۴ روز گذشته تقریبا تمام بنادر در اختیار شرکت پشتیبانی امور دام در حال ترخیص نهاده بودند و ۱۰۰ هزار تن نهاده خوراک دام از بنادر کشور به مقصد انبار دامداری‌ها و اتحادیه‌ها حمل شد و فرآیند واردات، ترخیص و بارگیری بدون معطلی در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام تأکید کرد: در حال حاضر ۲۵ تا ۳۰ هزار تن نهاده خوراک دام و طیور بارگیری و تحویل متقاضیان شده و یا در حال تحویل به دامداران است.

لینک کوتاه : http://asrsanat.com/?p=35387
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما