۱۴۰۰-۱۰-۱۵ - ۷:۴۴

راه اندازی شبکه بانکی در بازار‌های صادراتی ایران

رییس سازمان توسعه تجارت کشور از راه اندازی شبکه‌های بانکی در کشور‌های بازار هدف ایران خبر داد.

به گزارش “ عصر صنعت ” ؛علیرضا پیمان پاک گفت: شبکه‌های بانکی در روسیه راه اندازی شده و مقرر شده است این شبکه‌ها در دیگر کشور‌های بازار هدف ایران نیز راه اندازی شود.

او در مراسم قدردانی از ۳۳ صادر کننده برتر مازندران در ساری گفت: نقشه راه برای توسعه صادرات کشور نیز طراحی شده که در آن شیوه‌های تامین مواد اولیه، راه‌های توسعه صادرات و نیازسنجی بازار هدف گنجانده شده است.

به گفته رییس سازمان توسعه تجارت کشور صادرات محصولات ایران به روسیه از ۵۰۰ میلیون دلار امسال به هفتصد میلیون دلار افزایش پیدا کرده است.

شافعی رییس اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی ایران هم در این نشست گفت:  با روی کار آمدن دولت جدید امید‌های فراوانی برای توسعه صادرات بوجود آمده است که برای دستیابی به آن از ظرفیت‌های حوزه تولید و نیروی انسانی باید بیشتر استفاده کرد.

حسینی پور استاندار مازندران نیز گفت: بنادر استان برای صادرات محصولات آمادگی کامل دارند و صادرکنندگان از این پس در بروکراسی‌های اداری معطل نمی‌شوند.

او می گوید: جلساتی با سفرای کشور‌های اوراسیا و استانداران شمالی برگزار و مقرر شد سفرای این کشور‌ها در خصوص روان سازی صادرات اقدامات لازم را انجام دهند.

لینک کوتاه : http://asrsanat.com/?p=28405
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما