۱۴۰۰-۰۸-۲۳ - ۱۷:۵۲

قطع برق برخی از نقاط بندر عباس

مدیر کل شبکه توزیع برق توانیر گفت: در حال حاضر در حوزه شمال بندرعباس و شهر‌های اطراف بندرعباس دچار قطعی برق هستیم و در حال محاسبات خسارات هستیم

به گزارش “ عصر صنعت ” ؛صادقی مدیرکل شبکه توزیع برق توانیر در پاسخ به این پرسش که، آیا زلزله در بندرعباس سبب قطعی برق شده است؟ اظهار کرد: حدود کمتر از یک ساعت پیش زلزله سنگینی حدود ۶.۳ ریشتر در حوالی استان بندر عباس رخ داد در حال حاضر تعدادی از تاسیسات ما و یک دستگاه پست انتقال از مدار خارج شده است.

 

مدیر کل شبکه توزیع برق توانیر در پاسخ به این پرسش که، قطع برق در کدام محدوده رخ داده است؟ گفت: در حال حاضر در حوزه شمال بندرعباس و شهر‌های اطراف بندرعباس دچار قطعی برق هستیم، ولی مخاطرات ایمنی را نیز در پیش داریم و برقراری برق باید بعد از رفع اشکالات اتفاق بیفتد، زیرا ممکن است مشترکان دچار برق گرفتگی شوند.

او بیان کرد: تا این لحظه ممکن است خسارات در پست‌های انتقال و شبکات توزیع باشد، برای خسارت‌هایی جزئی به سرعت مانور‌های لازم به لحاظ فنی در جهت رفع آن‌ها انجام می شود و خسارت‌هایی که نیاز به تعمیرات داشته باشند، حداکثر توانایی فنی کشور بسیج می شود تا به سرعت حداکثری رفع شوند.

لینک کوتاه : http://asrsanat.com/?p=25713
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما