۱۴۰۰-۰۴-۲۷ - ۱۴:۵۴

مزایده عمومی معادن در هرمزگان به کجا رسید؟

اعلام نتایج مزایده عمومی معادن در هرمزگان متوقف شد.

به گزارش “ عصر صنعت ” ؛دادستان کل کشور دو هفته پیش با هدف حفاظت از حقوق بیت المال و ارائه گزارش هایی مبنی بر نحوه کارشناسی و قیمت گذاری، مزایده عمومی معادن سراسر کشور را با هدف بررسی بیشتر متوقف کرده بود.

عبدالحمید سعدینی، معاون امور معادن وصنایع معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت:بر اساس دستور دادستان کل کشور و ابلاغیه وزارت صمت  اعلام نتایج  و فرایند های مزایده های عمومی معادن در هرمزگان متوقف شد.

سعدینی افزود: بر این اساس، اداره های صمت هرمزگان نیز از اعلام برندگان مزایده و نتایج پرهیز می کند البته معاونت عمرانی استانداری هرمزگان در نامه ای به دادگستری  استان و قوه قضائیه خواستار حل این مسئله شده اند و با نظر قضائی هم امکان لغو این مزایده ها و یا اعلام برندگان هستیم.

او گفت:در هرمزگان ۲۱۶ معدن در ۴۶ محدوده معدنی و ۱۷۰ محدوده اکتشافی در این مزایده قرار داشت.

فریدون همتی استاندار هرمزگان هم دیروز در نشست شورای معادن هرمزگان با اشاره به قانونی بودن این مزایده ها گفت: فرآیند مزایده ملی ۲۱۶ محدوده معدنی در استان به طور دقیق طبق چارچوب‌ها و قوانین انجام شده است.

مزایده عمومی ابتدای تیرماه در بخش های آزادسازی معادن بلاتکلیف، مزایده عمومی محدوده ها و معادن برای اولین بار بصورت عمومی در کشور و کاملاٌ الکترونیکی و از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت برگزار شد.

لینک کوتاه : http://asrsanat.com/?p=19808
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما