۱۳۹۹-۱۰-۲۳ - ۱۴:۳۹

واگذاری ۳۰ معدن سرچهان به سرمایه‌گذاران

فرماندار سرچهان از واگذاری بیش از ۳۰ معدن در این شهرستان به سرمایه‌گذاران خبر داد و گفت: اکنون ۵۰ درصد از معادنی که در این شهرستان واگذار شده، در حال فعالیت هستند.

به گزارش “ عصر صنعت ” ؛ابراهیم رحیمی گفت: خوشبختانه واگذاری معادن در سرچهان نسبت به گذشته افزایش قابل توجهی داشته است.

او همچنین بر لزوم تهیه نقشه معادن در این شهرستان برای افزایش زمینه افزایش فعالیت سرمایه گذاران تاکید و خاطرنشان کرد که بستر مناسبی برای جذب سرمایه‌گذاران در این شهرستان فراهم شده است.

فرماندار سرچهان ادامه داد: این شهرستان با توجه به موقعیت جغرافیایی که در آن واقع شده به استان‌هایی مانند استان یزد و اصفهان نزدیک بوده و می‌تواند محل مناسبی برای ایجاد کارخانجات تولید ارزش افزوده در حوزه معدن و کشاورزی باشد.

او با بیان اینکه این شهرستان با ویژگی‌های منحصر به فرد طبیعی و مزیت‌های اقتصادی آماده جذب سرمایه گذاران در تمام حوزه‌ها است، افزود: این شهرستان علاوه بر داشتن مزیت اقتصادی در حوزه معدن در سایر حوزه‌ها نیز دارای ویژگی‌های منحصر به فرد طبیعی و اقتصادی است که می‌تواند محل مناسبی برای سرمایه‌گذاری سرمایه گذاران اقتصادی باشد.

به گفته فرماندار سرچهان، علاوه بر حوزه معدن، این شهرستان در حوزه کشاورزی نیز دارای مزیت نسبی نسبت به سایر شهرستانهاست به گونه‌ای که سرچهان بیش از ۶۰ درصد ملزومات مورد نیاز کارخانه‌های ترشی و شوریجات کشور را به تنهایی تهیه می‌کند.

رحیمی همچنین با اشاره به استقرار بیش از ۲۰ دستگاه اجرایی در شهرستان سرچهان، خاطرنشان کرد. در حال تلاشیم تا سایر دستگاه‌های خدمت رسان نیز در شهرستان مستقر شوند.

به گفته فرماندار سرچهان، تسهیلات مناسبی در راستای اشتغالزایی و فراهم کردن زیرساخت‌های لازم در حوزه اشتغال در این شهرستان جذب شده و اقدامات مناسبی نیز در این حوزه انجام گرفته است.

 

منبع: ایسنا

برچسب‌ها:

لینک کوتاه : http://asrsanat.com/?p=13756
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما