۱۴۰۳-۰۴-۱۵ - ۹:۴۵
 مهدی عباسپور فرماندار خواف:

تحول صنعت فولاد خواف با شرکت سرمایه‌گذاری پارسیان

 فرماندار خواف گفت: شرکت صنعتی و معدنی اپال پارسیان سنگان با تولید ۲.۶ میلیون تن کنسانتره و برنامه‌ریزی برای دو برابر کردن این ظرفیت تا پایان سال جاری، در مسیر توسعه و پیشرفت منطقه قدم برمی‌دارد.

 به گزارش “ عصر صنعت ” ؛ مهدی عباسپور با حضور در غرفه شرکت سرمایه گذاری پارسیان با اشاره به اینکه شهرستان خواف، به عنوان یکی از قطب‌های صنعتی کشور، با تولید و تأمین حدود سی درصد از مواد اولیه فولاد کشور، نقش کلیدی در چشم‌انداز پنجاه ساله صنعت فولاد ایفا می‌کند، اظهار کرد: خواف به عنوان یکی از مراکز صنعتی کشور، در تولید مواد اولیه فولاد نقش بسزایی دارد،با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده، این شهرستان مسئولیت تأمین حدود ۲۵ میلیون تن از مواد اولیه فولاد کشور را بر عهده دارد.

 وی ادامه داد: در این میان، شرکت اپال پارسیان سنگان به عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو در این زمینه، با تولید ۵ میلیون تن گندله ذر سال و برنامه‌های توسعه‌ای خود، نقش مهمی در این پروسه ایفا می‌کند.

 فرماندار خواف با تاکید بر نقش مهم شرکت اپال پارسیان سنگان در تامین مواد اولیه فولاد کشور بیان کرد: این شرکت به عنوان یکی از شرکت‌های سرمایه‌گذاری بزرگ در کشور با ایجاد اشتغال پایدار و توسعه صنعتی، به بهبود وضعیت اقتصادی منطقه کمک شایانی کرده است.

 عباسپور خاطر نشان کرد: شرکت مذکور با توجه به نیازهای بازار جهانی و داخلی، برنامه‌های صادراتی خود را تنظیم کرده و با وجود چالش‌های موجود، تلاش می‌کند تا محصولات اولیه تولیدی را به بازارهای بین‌المللی عرضه و با تکمیل زنجیره تولید فولاد، شاهد افزایش و رونق بیشتر صنعت فولاد و ایجاد اشتغال ثابت و پایدار در سطح شهرستان باشیم.

 وی با اشاره به اهمیت استفاده از فناوری روز برای صنعت فولاد کشور تصریح کرد: در عصر توسعه سریع و نیاز به هوشمندسازی صنایع، شرکت اپال پارسیان با استفاده از هوش مصنوعی و تکنولوژی‌های جدید و همچنین با داشتن نیروی انسانی توانمند و دانشمند، این شرکت آینده‌ای روشن را برای خود و شهرستان خواف ترسیم نموده است.

 فرماندار خواف با بیان اینکه شرکت اپال پارسیان سنگان به مسئولیت‌های اجتماعی خود توجه ویژه‌ای دارد ادامه داد: با توجه به مطالبات به حق مردم منطقه در زمینه مسائل زیست محیطی، این شرکت اقدامات موثری را در راستای حفظ محیط زیست آغاز کرده است و این اقدامات، که اخیراً به بهره‌برداری رسیده‌اند، به کاهش قابل توجه آلایندگی منجر شده‌اند.

 عباسپور گفت: شرکت اپال پارسیان پارسیان با انجام مسئولیت های اجتماعی مختلف در زمینه های : درمانی، تحصیلی و فرهنگی اجتماعی، به رفاه و بهره‌وری بیشتر کارکنان و همراهی مردم منطقه کمک می‌کند و امیدواریم که با توسعه این صنایع، شاهد توجه بیشتری به مسئولیت‌های اجتماعی و بهبود شرایط زندگی مردم منطقه نیز باشیم.

 

لینک کوتاه : http://asrsanat.com/?p=72309
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما