۱۴۰۳-۰۴-۰۳ - ۱۱:۳۵

۲میلیون گوشی تلفن همراه در بهار وارد کشور شد

رئیس‌کل گمرک ایران اعلام کرد: ۲میلیون و ۴۹هزار و ۲۷۹ دستگاه گوشی تلفن همراه در ۳ماهه اول سال جاری به دو شیوه تجاری و مسافری از گمرکات ترخیص و وارد کشور شد.

 به گزارش “ عصر صنعت ” ؛ محمد رضوانی‌فر از واردات ۲ میلیون و ۴۹ هزار و ۲۷۹ دستگاه گوشی تلفن همراه طی ۳ماهه اول سال جاری به دو شیوه تجاری و مسافری به کشور خبر داد و ارزش این تعداد گوشی تلفن همراه وارداتی در این مدت را ۵۲۷ میلیون و ۵۰۹ هزار دلار اعلام کرد.

معاون وزیر اقتصاد افزود: از مجموع گوشی تلفن همراه وارداتی به کشور در ۳ماهه امسال، یک میلیون و ۹۵۰ هزار و ۴۸۳ دستگاه به‌شیوه تجاری و ۹۸ هزار و ۷۹۶ دستگاه به‌شیوه مسافری وارد کشور شده است.

وی با اشاره به اینکه مجموع واردات گوشی تلفن همراه به‌شیوه تجاری و مسافری در ۳ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل با کاهش روبه‌رو بوده است، اظهار داشت: واردات گوشی تلفن همراه در این مدت به‌لحاظ تعداد ۲۷ درصد و از حیث ارزش ۸ درصد کاهش نشان می‌دهد.

بر اساس این گزارش، آمار واردات گوشی تلفن همراه در این مدت شامل ردیف تعرفه ۸۵۱۷۱۳۹۰ به‌شرح گوشی های تلفن همراه هوشمند و کد تعرفه ۸۵۱۷۱۴۲۰ به‌شرح گوشی تلفن همراه با صفحه کلید غیرلمسی می‌باشد.

لینک کوتاه : http://asrsanat.com/?p=71940
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما