۱۴۰۲-۰۳-۲۰ - ۷:۵۶

فعالیت شرکت آب و برق کیش منحصربه‌فرد است

مدیر شبکه توزیع آب شرکت آب و برق کیش با بیان اینکه بالغ بر ۹۵ درصد آب جزیره کیش و مناطق آن توسط این شرکت تولید و توزیع می شود، گفت: فعالیت شرکت آب و برق کیش در تولید ” آب با کیفیت” و ” وسعت شبکه خدمت‌رسانی” منحصربه‌فرد است.

 به گزارش “ عصر صنعت ” ؛عباس طاهری با اشاره به سابقه طولانی فعالیت شرکت آب و برق در تامین آب جزیره کیش، اظهار داشت: این شرکت باکیفیت ترین آب شرب را تولید می‌کند و هیچ شرکتی در جزیره کیش نتوانسته در “کیفیت” و ” وسعت شبکه” به اندازه این شرکت فعالیت کند.

وی با بیان اینکه شبکه آبرسانی این شرکت در جزیره حدود ۳۸۰ کیلومتر است، افزود: بالغ بر ۹۵ درصد آب جزیره کیش و مناطق آن توسط شرکت آب و برق و به روش ترکیبی تامین می شود.
مدیر شبکه توزیع آب شرکت آب و برق کیش با اشاره به اینکه با پیگیری ریاست محترم هیئت مدیره شرکت، در سال جاری حدود ۲۵۰۰ متر مکعب به تولید آب شرکت اضافه شده، ادامه داد: نوسازی شبکه آبرسانی به شکل قابل قبولی انجام شده است.
طاهری با بیان اینکه شرکت آب و برق نسبت به تامین آب انشعابات فروخته شده، متعهد است و آبرسانی را به بهترین شکل انجام می دهد، اضافه کرد: این شرکت انشعاب فروخته شده ای که آبرسانی آن انجام نشده باشد، ندارد.
وی با بیان اینکه در تعطیلات نوروزی سال جاری با توجه به حضور پرشمار مسافران و گردشگران نوروزی در کیش، با تلاش مدیران و پرسنل شرکت آب و برق، تامین و توزیع آب به بهترین شکل انجام شد، افزود: فعالیت بسیار خوب شرکت آب و برق در این تعطیلات، قدردانی مردم و سازمان‌ها را در پی داشت.
مدیر شبکه توزیع آب شرکت آب و برق کیش با بیان اینکه با تمهیدات انجام شده و تلاش شبانه روزی، ترکیدگی های شبکه آبرسانی شرکت، نزدیک به صفر شده است، تصریح کرد: در اندک موارد مربوط به تعمیرات در شبکه آبرسانی، مدت زمان عملیات توسط پرسنل به زیر نیم ساعت رسیده که رکورد قابل توجهی محسوب می شود.
طاهری با تاکید بر اینکه در تمام مناطق و مکان‌هایی که شبکه آبرسانی شرکت آب و برق وجود دارد آبرسانی به بهترین شکل انجام شده است، ادامه داد: این شرکت همواره در حال تلاش برای افزایش کمی و کیفی خدمات دهی به کیشوندان و مسافران است.
مدیر شبکه توزیع آب شرکت آب و برق کیش در پایان بر آمادگی این شرکت برای تامین آب اندک مناطقی که جزو شبکه آبرسانی این شرکت نیستند، تاکید کرد.
لینک کوتاه : http://asrsanat.com/?p=55051
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما