۱۴۰۲-۰۳-۰۹ - ۱۰:۳۱

کارت سوخت بنزین آزاد جایگاه‌ها برای موارد اضطراری

استفاده از کارت سوخت بنزین آزاد جایگاه‌ها برای موارد اضطراری است و مردم با کارت سوخت شخصی برای سوختگیری وارد جایگاه شوند.

 به گزارش “ عصر صنعت ” ؛سبحان رجب پور مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری با بیان اینکه کارت سوخت بنزین آزاد جایگاه‌ها به طور کامل جمع‌آوری نشده و تعدادی در هر جایگاه موجود است، گفت:، استفاده از این کارت برای موارد اضطراری است و مردم با کارت سوخت شخصی برای سوختگیری وارد جایگاه شوند.

او افزود: استفاده مردم از کارت سوخت در اختیار جایگاه‌ها باید محدود به مواقع اضطرار شود، یعنی مواردی که کارت سوخت خود را گم کرده‌اند و منتظر کارت سوخت المثنی هستند یا زمانی که سقف سهمیه دوم را رد کرده‌اند که این عدد ۱۵۰ لیتر در ماه تعیین شده است.

رجب پور گفت:هدف شرکت جمع‌آوری همه کارت‌های سوخت جایگاه‌ها نیست بلکه هدف ساماندهی آن‌ها است به گونه‌ای که مردم استفاده از کارت سوخت شخصی را در دستور کار قرار دهند.

او افزود: اگر شهروندی کارت سوخت خود را گم کرد، مدتی که تا صدور کارت سوخت المثنی زمان خواهد برد در این بازه زمانی می‌تواند با در دست داشتن رسید از پلیس + ۱۰ از کارت سوخت اضطراری جایگاه‌ها استفاده کند. تلاش شرکت بر آن است که این زمان نیز کاهش یابد و هر چه سریعتر کارت سوخت المثنی به دست مردم برسد.

رجب پور گفت: مردم به طور کامل در حال همکاری با ما در سطح جایگاه‌های عرضه سوخت هستند و از کارت سوخت شخصی استفاده می‌کنند و فرهنگ‌سازی در این حوزه به سرعت در حال انجام است.

برچسب‌ها:,

لینک کوتاه : http://asrsanat.com/?p=54673
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما