۱۴۰۱-۱۲-۲۷ - ۱۷:۴۵

آخرین آمار کرونا در ایران ۲۷ اسفند

مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، جان ۱۸ نفر از بیماران کووید۱۹ در کشور را گرفت.

 به گزارش “ عصر صنعت ” ؛تاکنون ۶۵ میلیون و ۲۰۸ هزار و ۶۰۰ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۶۰۳ هزار و ۹۴۵ نفر دُز دوم و ۳۱ میلیون و ۶۶۵ هزار و ۶۹۳ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۵۵ میلیون و ۴۷۸ هزار و ۲۳۸ دُز رسید.

از دیروز تا امروز ۲۷ اسفند ماه ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۳۶۳ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۱۸۲ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۵۷۹ هزار و ۷۱ نفر رسید. متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۸ نفر از بیماران کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری، به ۱۴۵ هزار و ۵۴ رسید. خوشبختانه تا کنون ۷ میلیون ۳۴۱ هزار و ۹۸۲ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

۵۰۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند. تا کنون ۵۵ میلیون و ۵۸۹ هزار و ۳۴۱ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است. در حال حاضر ۱۰ شهرستان وضعیت قرمز، ۳۳ شهر در وضعیت نارنجی، ۱۹۸ شهر در وضعیت زرد و ۲۰۷ شهر کشور نیز در وضعیت آبی قرار دارند.

لینک کوتاه : http://asrsanat.com/?p=51253
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما