۱۴۰۱-۱۱-۱۳ - ۱۷:۰۱

آخرین آمار کرونا در ایران ۱۳ بهمن

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در اطلاعیه‌ای از شناسایی ۸۴ بیمار جدید و فوت یک بیمار کرونا در شبانه روز گذشته در کشور خبر داد.

 به گزارش “ عصر صنعت ” ؛بر این اساس تا کنون ۶۵ میلیون و ۱۹۳ هزار و ۹۱ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۵۸۶ هزار و ۶۳۲ نفر دُز دوم و ۳۱ میلیون و ۶۰۹ هزار و ۲۵۲ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۱۵۵ میلیون و ۳۸۸ هزار و ۹۷۵ دُز رسید. همچنین در شبانه روز گذشته ۲ هزار و ۹۹۸ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است.

از دیروز تا امروز (۱۳ بهمن ماه ۱۴۰۱) و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۸۴ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۴۵ نفر از آنها بستری شدند.

بر اساس اعلام وزارت بهداشت، مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۵۶۴ هزار و ۵۵۱ نفر رسید و متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، یک نفر از بیماران کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست داد و مجموع جان باختگان این بیماری، به ۱۴۴ هزار و ۷۵۲ نفر رسید.

خوشبختانه تا کنون ۷ میلیون ۳۳۷ هزار و ۶۶۷ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند این در حالیست که ۲۲۰ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبتهای ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

بر اساس این اطلاعیه تا کنون ۵۵ میلیون و ۴۳ هزار و ۳۸۶ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است و در حال حاضر ۰ شهرستان وضعیت قرمز، ۴ شهر در وضعیت نارنجی، ۱۰۲ شهر در وضعیت زرد و ۳۴۲ شهر کشور نیز در وضعیت آبی قرار دارند.

لینک کوتاه : http://asrsanat.com/?p=49249
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما