۱۴۰۱-۱۱-۰۵ - ۱۰:۰۶

اجرای طرح‌های بزرگ نیروگاه‌های تجدیدپذیر

وزیر نیرو گفت: اجرای چند طرح بزرگ در قالب نیروگاه‌های تجدیدپذیر به ظرفیت بیش‌از چهار هزار مگاوات با مصوبه شورای اقتصاد در کشور در دست اجرا است.

 به گزارش “ عصر صنعت ” ؛علی اکبر محرابیان شامگاه سه‌شنبه در شورای برنامه‌ریزی و توسعه  استان سیستان و بلوچستان که با حضور معاون اول رئیس جمهور، وزیر نفت و مجمع نمایندگان این استان برگزار شد با اشاره به اقدامات انجام شده از سوی وزارت نیرو در این استان طی یکسال اخیر اظهار داشت: سه نیروگاه برق در زاهدان در این مدت به بهره‌برداری رسید و اقدامات اجرایی برای ساخت یک نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی در این شهر نیز در حال انجام است.

وی با بیان اینکه با توجه به شرایط سیستان و بلوچستان نیاز به تقویت تولید برق داریم افزود: طبق برنامه زمانبندی شده اقداماتی از سوی وزارت نیرو در این استان برنامه ریزی شده که در حال انجام است.

وزیر نیرو گفت: یکی از اقدامات مهم در بخش انرژی‌های تجدیدپذیر ساخت نیروگاه بزرگ میل نادر در منطقه سیستان است که از این محل ۵۰ مگاوات انرژی به شبکه برق سیستان و بلوچستان متصل می‌شود.

وی در بخش انرژی‌های تجدید پذیر خانگی اظهارداشت: همچنین هفت هزار واحد پنج کیلوواتی خانگی تولید انرژی برق در سیستان و بلوچستان توسط مددجویان بهزیستی و کمیته امداد (ره) در این استان حال انجام است.

وزیر نیرو خاطرنشان کرد: در دولت سیزدهم اجرای چند کلان پروژه در قالب نیروگاه‌های تجدیدپذیر به ظرفیت بیش‌از چهار هزار مگاوات با مصوبه شورای اقتصاد در کشور در حال ساخت است.

لینک کوتاه : http://asrsanat.com/?p=48789
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما