۱۴۰۱-۰۵-۲۶ - ۱۶:۲۸

کشف میلیاردی سیگار قاچاق در حوالی بازار تهران

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ با اشاره به کشف ۱۵۰هزار نخ سیگار و ۲۵۰ بسته تنباکو در حوالی بازار تهران گفت: ارزش ریالی کالاهای کشف شده هفت میلیارد ریال است.

 به گزارش “ عصر صنعت ” ؛سرهنگ “نادر مرادی” در این باره گفت: در روزهای ابتدایی هفته جاری ماموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی پایتخت در حال گشت‌زنی به فردی که اقدام به حمل دو کیسه بزرگ کرده بود مشکوک شدند و پیش از انتقال این بسته‌ها، اقدام به بازرسی از آنها کردند که پس از بازرسی مشخص شد که درون آن‌ها ۷۰ هزار نخ سیگار قاچاق وجود دارد.

وی افزود: ماموران پس از کشف این اقلام طی هماهنگی با مرجع قضایی دستور پیگیری این پرونده را دریافت کردند و با انجام چندین ساعت تعقیب و مراقبت، همدست متهم را در حالی که بسته‌های دیگری به همراه داشت دستگیر کردند. از بسته‌های این متهم، نزدیک به ۸۰ هزار نخ سیگار و ۲۵۰ عدد بسته تنباکو کشف شد.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت پایتخت گفت: متهمان به جرم خود اعتراف کردند و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند. همچنین کارشناسان ارزش ریالی کالاهای کشف شده را هفت میلیارد ریال برآورد کردند. پلیس در تلاش است تا سایر مرتبطان این پرونده را دستگیر کنند.

لینک کوتاه : http://asrsanat.com/?p=39527
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما