۱۴۰۱-۰۵-۲۶ - ۱۲:۳۰

سوقصد به جان رییس سازمان میادین کرج

با تلاش ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان، فردی که به دلیل مشکلات شخصی اقدام به تیراندازی با سلاح گرم به سمت رئیس سازمان میادین شهرداری کرج کرده بود، در کمتر از ۲۴ ساعت شناسایی و سپس دستگیر شد.

 به گزارش “ عصر صنعت ” ؛عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی استان البرز، امروز در جمع خبرنگاران، گفت: به دنبال اعلام خبر تیراندازی با سلاح گرم به سمت رئیس سازمان میادین شهرداری کرج توسط شخصی ناشناس در بلوار طالقانی شمالی کرج، شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات میدانی و به کارگیری اقدامات اطلاعاتی در کمتر از ۲۴ ساعت موفق به شناسایی عامل تیراندازی شده و قبل از گریختن نامبرده را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان البرز با بیان اینکه انگیزه متهم از انجام این اقدام شخصی بیان شده است، گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهم یک قبضه سلاح گرم نیز کشف و ضمیمه پرونده شد.

محمدیان در پایان با اشاره به اینکه تحقیقات تکمیلی برای کشف و زوایای پنهان این پرونده همچنان ادامه دارد، خاطرنشان کرد: امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است و هرکس بخواهد این مهم را خدشه‌دار کند با برخورد قاطع پلیس مواجه خواهد شد.

لینک کوتاه : http://asrsanat.com/?p=39499
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما