۱۴۰۱-۰۳-۰۴ - ۱۸:۳۸

تمدید مهلت ثبت نام افراد جدید و جاماندگان یارانه

سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: ثبت نام افراد جدید و جامانده از یارانه که تا چهارم خرداد تمدید شده بود، تا اطلاع ثانوی ادامه خواهد داشت.

 به گزارش “ عصر صنعت ” ؛بر اساس اطلاعیه سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها، سرپرستان خانوار‌هایی که جامانده  یا متقاضی جدید دریافت یارانه هستند و تا کنون موفق به ثبت نام نشده اند، می‌توانند همچنان با مراجعه به آدرس اینترنتی my.gov.ir نسبت به ثبت نام خانوار خود اقدام کنند.

همچنین در این اطلاعیه تاکید شده که در اختیار داشتن شماره همراه به نام سرپرست خانوار، کدملی، کدپستی، تاریخ تولد و شماره شبای بانک مربوط به سرپرست خانوار متقاضی جدید و جامانده از یارانه، ضروری است. سرپرستان مذکور می‌توانند جهت کسب اطلاع از آخرین وضعیت ثبت نام خود کد دستوری #کد ملی ۴۳۸۵۷*۴* را شماره گیری کنند.

معترضین به دهک‌بندی اعلام‌شده یا قطع یارانه اردیبهشت‌ ۱۴۰۱، همچنان باید از طریق آدرس اینترنتی hemayat.mcls.gov.ir وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعتراض خود را ثبت و  پیگیری کنند.

 پیش‌تر سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها در راستای تکلیف مقرر در جزء ۱ بند ص تبصره ۱ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور، ثبت نام از افراد جدید و جامانده از یارانه را در تاریخ ۲۷ اردیبهشت تا یکم خرداد ۱۴۰۱ برای تمامی افراد جدید و جامانده آغاز و این مهلت را تا روز چهارشنبه ۴ خرداد ۱۴۰۱ تمدید کرده بود.

لینک کوتاه : http://asrsanat.com/?p=34816
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما