۱۴۰۰-۱۱-۰۶ - ۱۱:۳۴

صنعت غذایی کورش جایگاه نخست در بهره‌ وری کل عوامل

صنعت غذایی کورش در بیست‌وچهارمین رتبه‌بندی IMI-100 در جمع ۱۰۰ شرکت برتر ایران قرار گرفت و از نظر شاخص بهره‌وری کل عوامل (TFP) در گروه‌های صنعتی، صاحب رتبه برتر شد.

به گزارش عصر صنعت ،در این مراسم که در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار می‌شد، از محمد برهانی، مدیرعامل شرکت تقدیر و تشکر به عمل آمد و گواهینامه رتبه اول بهره‌وری کل عوامل (TFP) به وی تقدیم شد.

بر اساس اعلام سازمان مدیریت صنعتی کشور، صنعت غذایی کورش در بیست و چهارمین دوره از همایش معرفی شرکتهای برتر کشور، موفق شد جزء ۱۰۰ شرکت اول در میان پانصد شرکت برتر کشور باشد.

این مراسم با حضور مقامات کشوری، نمایندگان کمیسیون‌های اقتصادی و صنایع معادن مجلس شورای اسلامی، مدیران شرکت‌های برتر و بزرگ کشور و اصحاب رسانه برگزار می‌شد.

خاطرنشان می‌شودIMI-100 از سال ۱۳۷۷ با رتبه‌بندی ۱۰۰ شرکت برتر ایران از نظر شاخص میزان فروش (درآمد) آغاز شد و در سال‌های بعد از آن، با افزایش تعداد شاخص‌های مورد بررسی ادامه یافت و یکی از اهداف مهم رتبه‌بندی شرکت‌های برتر ایران، تولید اطلاعات در مورد بنگاه‌های اقتصادی کشور و شفاف‌سازی فضای کسب و کار اعلام شده است.

 

لینک کوتاه : http://asrsanat.com/?p=29520
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما