۱۴۰۰-۱۰-۲۳ - ۷:۴۱

مدیرعامل جدید سایپا کیست؟

به دنبال تغییر مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، محمدعلی تیموری جایگرین سیدجواد سلیمانی در سمت مدیر عاملی دومین خودروساز بزرگ کشور شده است؛ وی سابقه ۲۵ سال حضور در صنعت خودرو دارد.

به گزارش “ عصر صنعت ” ؛روز گذشته (چهارشنبه ۲۲ دی ماه) سید جوادسلیمانی مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا پس از قریب به چهار سال مدیریت این گروه خودروسازی، با اعضای هیات مدیره، مدیران ارشد و اعضای مجموعه سایپا خداحافظی کرد و جای خود را به محمد علی تیموری داد.

محمدعلی تیموری که با تصمیم هیات مدیره گروه خودروسازی سایپا به عنوان مدیرعامل این گروه صنعتی منصوب شده است، دانش آموخته دانشگاه شهید بهشتی در رشته مدیریت صنعتی و دارای کارشناسی ارشد MBA است.

وی که ۲۵ سال سابقه حضور در  ایران‌خودرو و سایپا را دارد، در سال ۱۳۷۵ در گروه صنعتی ایران‌خودرو در بخش مدیریت نوین با اجرای استقرار سیستم‌های کیفیت با رویکرد کاهش قیمت، تحویل به موقع و بهره‌وری فعالیت خود را آغاز کرد. سپس عناوینی همچون معاونت کیفیت مگاموتور سایپا، مدیرعاملی/ هیئت مدیره در شرکت‌های گروه سایپا، موتورسازی، گیربکس‌سازی، اکسل‌سازی و قطعه‌سازی، خدمات پس از فروش را در کارنامه فعالیت صنعتی خود ثبت کرد.

راه‌اندازی کارخانه‌های موتور و گیربکس و قطعات صادراتی با استانداردهای روز دنیا، از دیگر فعالیت‌های محمدعلی تیموری ذکر شده است.

مدیر عامل جدید گروه خودروسازی سایپا، عضویت موظف هیات مدیره و قائم مقامی مدیرعامل در شرکت‌های خدمات فنی رنا و رادیاتور ایران، مدیرعاملی و عضویت هیات مدیره شرکت دقت خودرو، عضویت هیات مدیره شرکت‌های گروه ایپاکو و عضویت هیات مدیره چند شرکت‌ قطعه‌سازی خودرو را در کارنامه اجرائی و مدیریتی خود دارد.

لینک کوتاه : http://asrsanat.com/?p=28842
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما