۱۴۰۰-۰۸-۰۵ - ۱۱:۱۳
خبر خوش برای روستائیان بی‌مسکن؛

ابلاغ تسهیلات ۲ میلیاردی ساخت مسکن روستایی

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: تا ۱۰ روز دیگر رئیس جمهور تسهیلات ۲ میلیارد ریالی ساخت مسکن روستایی را امضا و ابلاغ می‌کند.

به گزارش “ عصر صنعت ” ؛اکبر نیکزاد در حاشیه سفر به مازندران و بازدید از روستاهای استان اظهار لاشت: تسهیلات ساخت مسکن روستایی به ۲ میلیارد ریال افزایش یافته و با دستور مستقیم رئیس جمهور تا ۱۰ روز دیگر امضا و ابلاغ می‌شود.

وی با بیان اینکه تسهیلات مسکن روستایی برای هر واحد هم اکنون یک میلیارد ریال است، گفت: با توجه به افزایش مصالح ساختمانی و همچنین افزایش قیمت تمام شده مسکن، این میزان تسهیلات کفاف کمک هزینه ساخت مسکن روستایی را نمی‌دهد و افزایش آن ضرورت داشت.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه هدف از ساخت مسکن در روستاها، ثبت جمعیت و جلوگیری از مهاجرت است، یادآورشد: روستاییان‌ تولیدگر بخش کشاورزی هستند که دست دولت را می‌گیرند و پس ضرورت دارد تا به وضعیت آنها رسیدگی شود.

نیکزاد، مسکن را جز اولویت‌های زندگی بیان و تصریح کرد: البته در برخی روستاا، بومیان با مشکل زمین مواجه هستند و نیاز است تا با حفظ کاربری کشاورزی، به کاربری مسکونی روستائیان فکر ویژه ای شود.

وی گفت: در سفر به مازندران از صبح امروز برخی از روستاها را بازدید کردیم و از مشکلات آنها باخبری شدیم و درباره رفع مشکل آنها اقدام جدی خواهیم کرد.

 

منبع: تسنیم

لینک کوتاه : http://asrsanat.com/?p=24665
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما