۱۴۰۰-۰۸-۰۲ - ۱۱:۴۶

زمان فعالیت مراکز معاینه فنی/ نرخ

مدیریت امور اجرایی معاینه فنی خودروهای کشور از فعالیت مراکز معاینه فنی کشور از ۷:۳۰ صبح تا زمان حضور شهروندان در مراکز خبر داد.

به گزارش “ عصر صنعت ” ؛عبدالله متولی در تشریح اعمال تغییر در ساعت فعالیت مراکز معاینه فنی در کشور گفت: در تمام ایامی که شاهد اوج گیری پیک شیوع کرونا ویروس بودیم، تمامی مراکز معاینه فنی در کشور فعال بودند و محدودیتی ایجاد نشد و حتی ساعت کاری آنها کم هم نشد. در حقیقت با توجه به اینکه مراکز معاینه فنی در گروه یک یعنی مشاغل ضروری دسته بندی می شدند محدودیت و تعطیلی برای آنها در ایام اوج گیری کرونا ویروس اعمال نشد.

وی افزود: هرچند که فعالیت مراکز در این مدت باعث شد آسیب بسیاری ببینند اما به دلیل اینکه ارائه خدمات آنها به شهروندان ضروری بود، همکاران ما در مراکز با رعایت دقیق و کامل پروتکل های بهداشتی به وظایف خود عمل و به شهروندان در سراسر کشور خدمت رسانی کردند.

متولی ادامه داد: در حال حاضر نیز که شاهد سیر نزولی شیوع این بیماری هستیم، مراکز معاینه فنی از صبح ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه کار خود را آغاز می کنند و بسته به مراجعین کار را ادامه می دهند؛ یعنی ممکن است مرکزی که مراجعین بیشتری دارد حتی تا ساعت ۲۴ نیز فعالیت داشته باشد و سایر مراکز نیز که مراجعین کمتری دارند تا ساعت ۱۹ فعالیت خواهند داشت. در حقیقت ساعت فعالیت مراکز وابسته به مراجعه شهروندان خواهد بود.

مدیریت امور اجرایی معاینه فنی خودروهای کشور تاکید کرد: به منظور جلوگیری از ازدحام جمعیت و مراجعه کنندگان به مراکز معاینه فنی، به متقاضیان توصیه می شود که از سرویس نوبت دهی اینترنتی استفاده کنند و بر اساس نوبت به این مراکز مراجعه کنند، چرا که به این ترتیب هم جلوی ازدحام جمعیت و مراجعه کنندگان گرفته می شود و هم اینکه در رعایت پروتکل های بهداشتی در این مراکز موفق تر خواهیم بود.

وی ادامه داد: به منظور اخذ نوبت اینترنتی برای مراکز معاینه فنی، متقاضیان می توانند در هر شهری به پایگاه و سایت اطلاع رسانی شهرهای خود مراجعه کنند که به صورت مجزا فعال هستند. در حال حاضر ۶۴۳ مرکز با ۸۲۱ خط سرویس در کشور خدمات معاینه فنی خودرو ارائه می‌دهند.

متولی در خصوص نرخ هزینه معاینه فنی برای خودروهای مختلف نیز گفت: در مجموع قیمت ارائه خدمات معاینه فنی نسبت به سال گذشته تغییر نکرده و برای خودروهای سبک ۴۷ هزار تومان، خودروهای سنگین ۷۱ هزار و ۶۰۰ تومان، برای خودروهای دوگانه سوز تک مخزن ۷۴ هزار و ۵۰۰ تومان و برای خودروهای دوگانه سوز دو مخزن ۸۹ هزار و ۵۰۰ تومان است.

 

منبع: ایسنا

لینک کوتاه : http://asrsanat.com/?p=24460
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما