۱۴۰۰-۰۸-۰۱ - ۱۱:۲۵

قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۰۱ /۱۴۰۰/۰۸

امروز در بازار آزاد تا این لحظه قیمت طلای ۱۸ عیار هر گرم یک میلیون و ۱۵۶ هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۱ میلیون و ۷۰۰هزار تومان و قیمت دلار ۲۷ هزار و ۴۵۶ تومان است.

به گزارش “ عصر صنعت ” ؛هم‌اکنون در بازار داخلی، قیمت طلای ۱۸ عیار هر گرم یک میلیون و ۱۵۶ هزار تومان، قیمت دلار ۲۷ هزار و ۴۵۶ تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۱ میلیون و ۷۰۰هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم نیز ۱۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

در بازار سبزه‌میدان هم‌اکنون، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۶ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی ۳ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان و سکه یک‌گرمی ۲ میلیون و ۱۸۰هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

قیمت طلای ۲۴عیار در هر گرم یک‌میلیون و ۵۳۲ هزار تومان و هر مثقال طلا، ۵ میلیون و ۱۰۰هزار تومان ارزش‌گذاری شده است.

در بازار ارز هم‌‌اکنون،‌ قیمت دلار ۲۷ هزار و ۴۵۶تومان، قیمت یورو ۳۱ هزار و ۹۷۴تومان، پوند انگلیس ۳۷هزار و ۸۶۳ تومان و درهم امارات ۷ هزار و ۴۶۷ تومان اعلام شده است.

علاوه بر این، در صرافی‌های بانکی قیمت فروش دلار ۲۶ هزار و ۶۹۰ تومان و قیمت خرید دلار از مردم ۲۶ هزار و ۱۶۱ تومان تعیین شده است. قیمت فروش یورو نیز معادل ۳۰ هزار و ۹۵۶ تومان و قیمت خرید یورو نیز ۳۰ هزار و ۳۴۳ تومان اعلام شده است.

لینک کوتاه : http://asrsanat.com/?p=24432
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما