۱۴۰۰-۰۸-۰۱ - ۱۰:۲۲

سفرهای استانی دولت رویکردی انقلابی!

اغلب ما بی‌شک اذان دلکش و احساس برانگیز مرحوم استاد موذن‌زاده اردبیلی را به‌یاد می‌آوریم. اما نام اردبیل عناوین و اختصاصات دیگری هم به همراه دارد از جمله؛ اردبیل مترادف نام شیخ صفی‌الدین اردبیلی است. اردبیل برابر با عنوان درخشان نگین کشاورزی ایران یعنی مغان است. اردبیل خود یکی از قطب‌های کشاورزی است. استان سرفراز اردبیل اما مهد مردمی انقلابی و جهادی است. مردمی دلداده به راه و مکتب امام حسین (ع) و دارنده نقشی پررنگ در وقوع انقلاب خمینی کبیر و دارای نقشی برجسته در دفاع از ارزش‌های انقلاب و اسلام و صیانت از استقلال و هویت ملی.

دکتر حسن کربلایی

 

به گزارش “ عصر صنعت ” ؛خوشبختانه پس از پیروزی انقلاب اسلامی توجه خاصی به استان قهرمان‌پرور اردبیل شد تا بنیه و ظرفیت‌های سازنده این استان شکوفا و بارور شود. اما هر چه روی داد با وجود تنگناهای موجود و غیرقابل انکار؛ در شان استان و مردم آن نیست.
حضرت آیت‌الله دکتر رئیسی، رئیس جمهور مردمی و مکتبی‌مان امروز به استان اردبیل سفر کرده است تا ثابت شود عزم دولت انقلابی اعمال نگاه ویژه به همه استان‌ها و فعال‌تر کردن ظرفیت‌های بالقوه و تقویت ویژگی‌های موجود است.
سفرهای استانی اساسا این خصلت را دارد که نگاه حاکمیتی را تسری می‌دهد و نهادینه می‌کند و از طرفی موجب می‌شود چتر نظارتی بر همه نقاط کشور گسترانیده شود. از این رو ضمن تاکید بر بایسته بودن سفرهای استانی باید بر مطالبه‌گری وقوع و استمرار چنین رویدادی اصرار داشت.
متاسفانه برخی عناصر سیاسی که نگران کارآمد شدن یا کارآمدی بیش‌تر نظام اسلامی و خاصه دولت انقلابی سیزدهم می‌باشند مخالف سفرهای استانی هستند و هزینه‌بری و عدم مشابهت آن در سطح دنیای غرب را مورد تاکید قرار می‌دهند. این در حالی است که اولا؛ برکات حضور میدانی مدیران ارشد در میان مردم بر هزینه‌ها ارجحیت دارد و ثانیاً اینکه جنس حاکمیتی و بافت و چالش‌های جامعه و کشور ما با غرب بسیار متفاوت است.
امید است با استمرار سفرهای استانی نه تنها باروری بیش‌تر استان عزیز اردبیل را شاهد باشیم بلکه سراسر کشور در پرتو نهضت توجه و نظارت و تحقق ظرفیت‌های واقعی قرار گیرد.
یادمان باشد مخالفت دشمنان با یک تصمیم و حرکت انقلابی یعنی اینکه آن امر و رویداد کاملا به نفع مردم ایران و همه ایرانیان است و بس.

لینک کوتاه : http://asrsanat.com/?p=24425
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما