۱۴۰۰-۰۶-۲۱ - ۱۱:۴۹

قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۱۴۰۰/۰۶/۲۱

امروز در بازار آزاد تا این لحظه قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم یک میلیون و ۱۶۴هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۱ میلیون و ۹۸۰ هزار تومان و قیمت دلار ۲۷ هزار و۵۷۱ تومان است.

به گزارش “ عصر صنعت ” ؛هم‌اکنون در بازار داخلی، قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم یک میلیون و۱۷۵ هزار تومان، قیمت دلار ۲۷ هزار و ۸۱۹ تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید۱۱ میلیون  و  ۹۸۰ هزار تومان و قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز ۱۱ میلیون و ۵۵۰هزار تومان است.

در بازار سبزه‌میدان هم اکنون، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۶ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان، ربع سکه بهار آزادی ۳ میلیون و ۶۵۰هزار تومان و سکه یک گرمی ۲ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

قیمت طلای ۲۴عیار در هر گرم یک میلیون و ۵۶۳ هزار تومان و هر مثقال طلا، ۵ میلیون و۴۵ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است.

 در بازار ارز هم‌اکنون،‌ قیمت دلار ۲۷ هزار و ۵۷۱ تومان، قیمت یورو ۳۱ هزار و ۵۵۹ تومان، پوند انگلیس ۳۸ هزار و ۳۸۶ تومان و درهم امارات ۷ هزار و ۵۰۸ تومان اعلام شده است.

 علاوه بر این، در صرافی‌های بانکی قیمت فروش دلار ۲۶ هزار ۹۷۷ تومان و قیمت خرید دلار از مردم ۲۶ هزار و ۴۴۳ تومان تعیین شده است. قیمت فروش یورو نیز معادل ۳۱ هزار و ۶۱۳ تومان و قیمت خرید یورو نیز ۳۰ هزار و ۹۸۷ تومان اعلام شده است.

لینک کوتاه : http://asrsanat.com/?p=22317
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما