۱۳۹۹-۰۷-۰۵ - ۱۱:۰۳
افتتاح فاز دوم فولادسازی شرکت فولاد کاوه با حضور جهانگیری؛

۱.۲میلیون تن به ظرفیت تولید شمش ایران اضافه شد

فاز دوم فولادسازی شرکت فولاد کاوه با حضور دکتر اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور، رئیس بنیاد مستضعفان، جمعی از اعضای کابینه و استاندار هرمزگان در منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس در بندرعباس افتتاح شد.

به گزارش “ عصر صنعت ” ؛فاز دوم فولادسازی شرکت فولاد کاوه، با حضور دکتر اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور، رئیس بنیاد مستضعفان، جمعی از اعضای کابینه و استاندار هرمزگان در منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس در بندرعباس، افتتاح شد.

 

این پروژه با سرمایه‌گذاری ۳۱۱ میلیون یورو از سوی بنیاد مستضعفان، اجرایی شده است.

با بهره‌برداری از این فاز، ۱.۲ میلیون تن به ظرفیت تولید شمش در کشور و شرکت فولاد کاوه جنوب کیش اضافه شد و ظرفیت تولید در این شرکت به سالانه ۲.۴ میلیون تن شمش فولادی رسید.

با راه‌اندازی فاز دوم فولاد کاوه جنوب کیش در سال جهش تولید و در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی، برای نخستین بار در کشور یک خط تولید فولادی، به‌صورت کامل، به‌دست متخصصان ایرانی انجام شد.

احداث فاز دوم فولادسازی شرکت فولاد کاوه، اشتغال مستقیم و غیرمستقیم فعلی این کارخانه را به دو برابر افزایش داده است و با راه‌اندازی این واحد صنعتی برای ۸۰۰ نفر به‌صورت مستقیم و برای ۶۴۰۰ نفر به‌صورت غیرمستقیم اشتغال‌زایی شده است.

همچنین معاون اول رئیس جمهور و استاندار هرمزگان، به‌همراه سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت و رییس بنیاد مستضعفان از خط تولید این پروژه بازدید و در جریان ظرفیت تولید و اشتغالزایی آن قرار گرفتند.

لینک کوتاه : http://asrsanat.com/?p=9412
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما