۱۳۹۹-۰۶-۲۵ - ۱۳:۰۴

صعود ۵۹ هزار واحدی شاخص بورس

شاخص کل بورس امروز در حالی بیش از ۵۹ هزار واحد صعود کرد که شاخص کل با معیار هم وزن نیز برخلاف روزهای گذشته روندی صعودی داشت.

به گزارش “ عصر صنعت ” ؛شاخص کل بورس امروز با ۵۹ هزار و ۶۷۲ واحد صعود رقم یک میلیون و ۶۶۷ هزار واحد را ثبت کرد. شاخص کل با معیار هم وزن نیز با ۵۹۴۷ واحد صعود به رقم ۴۲۸ هزار و ۸۳۷ واحد رسید.
معامله‌گران امروز یک میلیون معامله به ارزش ۱۰۷ هزار و ۲۲۱ میلیارد ریال انجام دادند.
س. نفت و گاز و پتروشیمی تامین، صنایع پتروشیمی خلیج فارس، فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران، گروه پتروشیمی س. ایرانیان، معدنی و صنعتی گلگهر و بانک ملت نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند و ملی صنایع مس ایران، فولاد مبارکه اصفهان، بانک صادرات ایران، بانک ملت، بانک تجارت، سرمایه‌ گذاری غدیر و گسترش سرمایه‌ گذاری ایران خودرو نمادهای پربیننده این بازار بودند.
در آن سوی بازار سرمایه شاخص کل فرابورس نیز با ۴۳۷ واحد صعود به رقم ۱۷ هزار و ۴۵۰ واحد ایستاد. معامله‌گران این بازار ۵۶۰ هزار معامله به ارزش ۷۷ هزار و ۷۲۸ میلیارد ریال انجام دادند.
پتروشیمی مارون، پلیمر آریا ساسول، هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه، سنگ آهن گوهرزمین، پتروشیمی تندگویان، سهامی ذوب آهن اصفهان و پالایش نفت لاوان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند و لیست نمادهای پربیننده این بازار از بانک دی، پلیمر آریا ساسول، سهامی ذوب‌آهن اصفهان، پتروشیمی تندگویان، پتروشیمی زاگرس، صنایع ماشین‌های اداری ایران و گروه سرمایه‌ گذاری ایران خودرو تشکیل شده است.

برچسب‌ها:

لینک کوتاه : http://asrsanat.com/?p=9000
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما