۱۳۹۹-۰۶-۲۳ - ۱۲:۴۰

نرخ هر شانه تخم مرغ ۳۰ هزار تومان شد

رئیس اتحادیه سوپر مارکت‌داران اعلام کرد: چندی پیش دولت اعلام کرد هر شانه تخم مرغ تقریبا ۲۰ هزار تومان است در حالی که هم اکنون قیمت هر شانه تخم مرغ در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و سوپرمارکت نزدیک به ۳۱ هزار تومان می‌رسد.

به گزارش “ عصر صنعت ” ؛سعید درخشانی در مورد قیمت هر شانه تخم مرغ اظهار داشت: قیمت‌ها بستگی دارد به طوری که فروشگاه‌ها آن را شانه‌ای ۲۸ هزار تومان خریداری می‌کنند و ۳۰ هزار تومان به فروش می‌رسانند، البته این رویه برای فروشگاه‌های زنجیره ای نیز وجود دارد. چرایی این مساله را باید در جای دیگری جست و جو کرد.

وی خاطر نشان کرد: چندی پیش دولت اعلام کرد هر شانه تخم مرغ تقریبا ۲۰ هزار تومان است در حالی که هم اکنون قیمت هر شانه تخم مرغ در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و سوپرمارکت نزدیک به ۳۱ هزار تومان است و معلوم نیست تخم مرع شان‌ ای ۲۰ هزار تومان را از کجا می‌توان پیدا کرد؟ چراکه در حال حاضر نرخ بازار چیز دیگری است و به هر مغازه‌ای که مراجعه کنید نرخ تخم مرغ شانه‌ای کمتر از ۲۸ هزار تومان نیست.

به گزارش ایلنا، این درحال است که عباس تابش، رییس سازمان حمایت، در این مورد گفته بود: قیمت مصوب هر کیلو تخم مرغ در درب مدغداری‌ها، ۹ هزار و ۵۰۰ تومان است که اگر به این قیمت تغییرات قیمت واکسن و حمل و نقل را اضافه کنیم مبلغی کمتر از ۳۰۰ تومان می‌شود در نتیجه قیمت مصوب تخم مرغ در بازار پایین‌تر از ۱۰ هزار تومان است.

 

منبع: ایلنا

لینک کوتاه : http://asrsanat.com/?p=8900
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما