۱۳۹۹-۰۶-۰۵ - ۷:۴۶

چقدر به کسب و کارها تسهیلات کرونایی پرداخت شد؟

معاون توسعه اشتغال و کارآفرینی وزیر تعاون، کارو رفاه اجتماعی از پرداخت ۲۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات حمایت از اشتغال در ایام کرونا خبر داد.

به گزارش “ عصر صنعت ” ؛عیسی منصوری  در مورد اینکه تاکنون چه میزان تسهیلات برای حمایت از کسب و کارهای آسیب‌دیده از بیماری کرونا پرداخت شده است، گفت: در راستای حمایت از کسب و کارهای آسیب دیده در ایام کرونا تاکنون پروند‌ه‌هایی به ارزش ۱۲ هزار میلیارد تومان به ۱۹ بانک معرفی شده است که تاکنون ۲۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات حمایت کرونایی پرداخت شده است.

معاون توسعه اشتغال و کارآفرینی وزیر تعاون، کارو رفاه اجتماعی همچنین در مورد پرداخت مستمری بیمه بیکاری کارگرانی که در ایام کرونا بیکار شده‌اند، گفت: به کمتر از ۹۰۰ هزار نفر کارگر بیکار شده، تسهیلات حمایت از اشتغال پرداخت شده است.

منصوری همچنین در مورد اینکه چه تعداد از کارگران بیکار شده در ایام کرونا برای دریافت بیمه بیکاری نام‌نویسی کرده‌اند، گفت: برای دریافت بیمه بیکاری ۸۵۰ هزار نفر در سامانه کارا ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد ۷۰۰ هزار نفر دارای شرایط برای دریافت بیمه بیکاری بوده‌اند که فرایند پرداخت بیمه بیکاری به این افراد در جریان است.

 

منبع: فارس

لینک کوتاه : http://asrsanat.com/?p=8243
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما