۱۳۹۹-۰۵-۲۰ - ۱۱:۵۸

قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۹۹/۰۵/۲۰

هم اکنون در بازار داخلی قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم یک میلیون و ۱۱ هزار تومان، قیمت دلار ۲۱ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۰ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان و قیمت سکه طرح قدیم ۹ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان است.

به گزارش “ عصر صنعت ” ؛همچنین در بازار سبزه‌میدان، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۵میلیون و ۱۵۰ هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی ۲ میلیون , ۹۰۰ هزار تومان و سکه گرمی یک‌میلیون و ۶۰۰ هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

 

قیمت هر گرم طلای ۱۸عیار هم یک میلیون و ۱۱ هزار تومان، هرگرم طلای ۲۴عیار یک‌میلیون و ۳۴۷ هزار تومان و هر مثقال طلا ۴میلیون و ۳۸۰  هزار تومان ارزش‌گذاری شده است، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت ۲۰۳۲ دلار معامله می‌شود.

گفتنی است، همزمان با کاهش قیمت ارز در بازار، قیمت طلا و سکه نیز نسبت به روزهای قبل کاهشی شده است و احتمالاً این روند با ادامه کاهش قیمت ارز در روزهای آتی نیز تکرار شود.

 در بازار آزاد هم‌اکنون قیمت دلار  ۲۱ هزار تومان، یورو ۲۶هزار تومان و درهم امارات ۵ هزار و ۷۶۰ تومان اعلام شده است.

دلار آزاد که روز جمعه در معاملات بازاری‌ها ۲۳ هزار و ۴۰۰ تومان قیمت خورده بود بعد از اظهارات عبدالناصر همتی رئیس کل بانک مرکزی مبنی بر کاهش قیمت ارز در روزهای آینده به ۲۱ هزار تومان در معاملات پایانی (یکشنبه)کاهش یافت و در معاملات نخست صبح امروز (دوشنبه) نیز با نرخ ۲۱ هزار تومان قیمت خورد.

 

صرافی‌های بانک‌ها امروز دوشنبه قیمت دلار را برای فروش به مردم با کاهش ۹۰۰ تومانی نسبت به قیمت‌های پایانی روز کاری قبل ۲۰ هزار و ۸۰۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۲۰ هزار و ۷۰۰ تومان خریداری می‌کنند.

طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها نیز با کاهش نسبت به قیمت‌های پایانی روز کاری قبل ۲۴ هزار و ۵۰۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو در این صرافی‌ها ۲۴ هزار و ۴۰۰ تومان درج شده است.

لینک کوتاه : http://asrsanat.com/?p=7582
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما