۱۳۹۹-۰۳-۰۲ - ۱۱:۴۷

تولید فولاد خام طی فروردین ماه رشد یافت

تولید فولاد خام توسط ۹ واحد بزرگ فولادی کشور طی نخستین ماه امسال در مقایسه با فروردین سال قبل رشد یافت.

به گزارش “ عصر صنعت ” ؛طی فروردین امسال ​۳۴۹ هزار و ۹۴۱ تن بیلت (شمش تخت فولاد) توسط ۹ واحد فولادی زیر مجموعه سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران تولید شد که در مقایسه با فروردین سال گذشته افت ۷۰ هزار و ۳۲۹ تنی را داشته است. طی فروردین سال گذشته تولید بیلت معادل ۴۲۰ هزار و ۲۷۰ تن بود.

در فروردین امسال تولید بلوم (شمش تخت با ابعاد متفاوت) به ۴۱۸ هزار و ۹۷۴ تن رسید که نسبت به فروردین سال قبل رشد ۲ هزار و ۴۸۵ تنی را داشته است. در فروردین سال گذشته تولید بلوم این واحدها ۴۱۶ هزار و ۴۸۹ تن بود.

در مورد تولید اسلب (تختال،‌فولاد تخت) هم باید به رشد ۱۰۲ هزار و ۱۹۹ تنی تولید این نوع فولاد خام طی فروردین امسال نسبت به فروردین ۹۸ اشاره کنیم. در فروردین امسال یک میلیون و ۲۹ هزار و ۱۲ تن اسلب توسط واحدهای زیرمجموعه ایمیدرو تولید شد در حالی که میزان تولید آن در فروردین سال قبل ۹۲۶ هزار و ۸۱۳ تن بوده است.

فولاد خام تولیدی در فروردین امسال به واحدهای آهن و فولاد ارفع، ذوب آهن اصفهان​، سنگ آهن چادرملو، شرکت ملی فولاد ایران، شرکت توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه، فولاد بناب، فولاد خوزستان، فولاد کاوه جنوب و فولاد مبارکه تعلق دارد.

 

منبع: فارس

لینک کوتاه : http://asrsanat.com/?p=4571
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما