۱۳۹۹-۰۲-۲۴ - ۹:۲۹

کرونا صنعت غذایی جهان را تغییر می دهد

مدیرعامل شرکت مالک رستوران های زنجیره ای برگر کینگ و تیم هورتونز، از تغییر موقت و یا همیشگی صنعت خدمات غذایی و رستورانها پس از شیوع ویروس کرونا در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش “ عصر صنعت ” ؛خوزه کیل، مدیرعامل شرکت مالک رستوران های زنجیره ای برگر کینگ و تیم هورتونز، می گوید صنعت خدمات غذایی و رستورانها پس از شیوع ویروس کرونا در آینده نزدیک و احتمالاً برای همیشه تغییر کند.

در نامه ای که امروز (سه شنبه) منتشر شد، کیل اعلام کرد رستوران های زنجیره ای این شرکت در حال آماده سازی برای پذیرایی از کسانی است که همزمان با پایان قرنطینه و بازگشایی اقتصادها در برخی کشورها به آنها مراجعه می کنند.

وی گفت: یکی از گزینه های در نظر گرفته شده برای تغییر همیشگی این رستوران ها استفاده از ماسک های راحت تر و قابل استفاده مجدد است که ممکن است بخشی از پوشش استاندارد ما شوند.

این مقام ارشد برندهای بین المللی برگر کینگ و تیم هورتونز همچنین تاکید کرد که این شرکت با اضافه کردن رستورانهای خود به برنامه های گوشی های هوشمند، درحال افزایش ظرفیت برای سفارش های دیجیتال است.

وی همچنین خاطرنشان کرد: این شرکت در حال بهبود ارائه خدمات مخصوص به مشتریان سواره خود بدون نیاز به پیاده شدن از وسیله نقلیه و اضافه کردن خدمات پرداخت آنلاین می باشد.

به گفته کیل، در داخل رستوران ها نیز، بدون درنظر گرفتن مقررات محلی، باید اطمینان حاصل شود که مشتریان در همه مکان ها از هم فاصله داشته باشند.

منبع: تسنیم

لینک کوتاه : http://asrsanat.com/?p=4256
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما