۱۳۹۹-۰۲-۲۱ - ۱۱:۳۲

شناورهای تجاری به شایعات توجه نکنند

رئیس هیات مدیره اتحادیه لنج داران و حمل و نقل دریایی استان بوشهر گفت: صاحبان شناورهای تجاری تا اطلاع ثانوی به شایعه‌های منتشر شده در خصوص سفر به امارات متحده عربی توجه نکنند.

به گزارش “ عصر صنعت ” ؛رئیس هیات مدیره اتحادیه لنج داران و حمل و نقل دریایی استان بوشهر گفت: صاحبان شناورهای تجاری تا اطلاع ثانوی به شایعه‌های منتشر شده در خصوص سفر به امارات متحده عربی توجه نکنند.

سید علی موسوی گمارانی اعلام کرد: تا این لحظه هیچ گونه رایزنی در خصوص عادی سازی شرایط مبادلات تجاری به زمان قبل از بیماری کووید ۱۹ میان مسئولان جمهوری اسلامی ایران و امارات متحده عربی صورت نگرفته است.

وی اضافه کرد: تلاش می‌شود از راه رایزنی با مسئولان مربوطه مجوزهای لازم برای ورود شناورهای تجاری به امارات متحده عربی گرفته شود و در صورت رسیدن به نتیجه از طریق خبرگزاری‌های رسمی به اطلاع لنجداران رسانده می‌شود.

گمارانی گفت: در پی شیوع ویروس کرونا در ایران و همه جهان از اسفند ماه سال گذشته تاکنون هیچ شناور باری سنتی این استان اجازه ورود به بندرهای کشور امارات را نداشته‌است.

وی افزود: این وضعیت باعث بروز مشکلاتی برای این شناورها و سرنشینان آنها شده طوریکه شناورهای باری سنتی این استان پس از ۲۰ روز تا یک ماه سرگردانی در لنگرگاه‌های کشور امارات اجازه ورود دریافت نکرده‌اند.

رئیس اتحادیه لنج‌داران و حمل و نقل دریایی استان بوشهر ادامه داد: این درحالی است که تاکنون هیچ مصوبه‌ و نامه محرمانه و غیرمحرمانه‌ای بین مسئولان ایران و امارات متحده عربی در مورد زمان مشخص برای باز شدن راه وجود ندارد.

 

منبع: ایلنا

لینک کوتاه : http://asrsanat.com/?p=4113
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما