۱۳۹۹-۰۱-۲۷ - ۱۳:۰۰

قیمت طلا ، سکه و ارز امروز ۹۹/۰۱/۲۷

هم اکنون در بازار آزاد قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار ۶۳۹ هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و قیمت دلار ۱۵ هزار و ۹۵۰ تومان است.

به گزارش عصر صنعت ؛ امروز در بازار آزاد قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و طرح قدیم ۶ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان است.

ضمن آنکه قیمت نیم سکه بهار آزادی ۳ میلیون و ۱۹۵ هزار تومان، ربع سکه بهار آزادی یک میلیون و ۸۵۵ هزار تومان و سکه گرمی ۹۷۵ هزار  تومان تعیین شده و به فروش می رسد.

قیمت هر گرم طلای ۱۸عیار هم ۶۳۹ هزار تومان، هر گرم طلای ۲۴ عیار ۸۵۱ هزار تومان و هر مثقال طلا ۲ میلیون و ۷۶۸ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت ۱۷۱۲دلار معامله می‌شود.

هم‌اکنون در بازار آزاد قیمت دلار ۱۵ هزار و ۹۵۰ تومان، یورو ۱۷ هزار و ۶۵۰ تومان و درهم امارات ۴ هزار و ۴۴۰ تومان  تعیین شده و به‌فروش می‌رسد.

صرافی‌های بانک‌ها امروز چهارشنبه قیمت دلار را برای فروش به مردم ۱۵ هزار و ۶۰۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۵ هزار و ۵۰۰ تومان خریداری می‌کنند، بر همین‌ اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها ۱۷ هزار تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۱۶ هزار و ۹۰۰ تومان است.

گفتنی است، صرافی ملی قیمت دلار و یورو را نسبت به قیمت های پایانی روز کاری قبل تغییر نداده است.

لینک کوتاه : http://asrsanat.com/?p=3045
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما