۱۳۹۹-۰۱-۲۴ - ۹:۱۵

تولید مواد ضدعفونی توسط تولیدکنندگان لوازم خانگی

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران گفت: برخی تولیدکنندگان لوازم خانگی در کنار تولید، به انجام مسئولیت های اجتماعی از جمله تولید مواد ضدعفونی نیز پرداخته اند.

به گزارش “ عصر صنعت ” ؛یدالله صادقی اظهار داشت: شرکت‌ها و تولیدکنندگان بزرگ در سطح استان تهران در کنار امر تولید به مسئولیت‌های اجتماعی خود نیز توجه دارند و عمده این شرکتها از اسفندماه و آغاز شیوع کرونا در کشور و چه اکنون که در تدارک بازگشایی واحدهای تولیدی خود هستند، به این مسوولیت خود عمل می‌کنند.

وی بیان داشت: شرکت سام الکتریک که تولیدکننده لوازم خانگی است، یکی از واحدهایی است که به تولید مواد ضدعفونی کننده و حتی مواد غذایی و ماسک در کنار فعالیت اصلی تولیدی خود مشغول است و اکنون نیز مشغول هماهنگی برای تامین نیازمندی‌های خانواده‌های بی بضاعت در آستانه ماه مبارک رمضان است.

صادقی خاطرنشان کرد: این شرکت با وجود اینکه تحت تحریم‌های شدید آمریکایی‌ها قرار داشته و مصالح و مواد اولیه مورد نیاز شان وارد نشد، به داخلی‌سازی روی آورد و با وجود همه مشکلات تمامی حقوق کارگران خود را پرداخت کرده و اکنون نیز با راه‌اندازی خط تولید محلول‌های ضدعفونی کننده، به بخشی از مسئولیت‌های اجتماعی خود عمل می‌کند.

بر اساس این گزارش، شرکت سام الکترونیک (تولیدکننده لوازم خانگی) خط تولید محلول ضدعفونی کننده را در کارخانه خود راه‌اندازی کرده است تا ضمن عمل به مسوولیت اجتماعی خود در راستای مقابله با بیماری کرونا، از تعدیل نیروی انسانی خود نیز جلوگیری کند.

در رکود اقتصادی ناشی از بروز بحران ویروس کرونا، این شرکت تولیدکننده لوازم خانگی بدون اینکه تعدیل نیرویی داشته باشد، خط تولید محلول ضدعفونی کننده دست، سطوح، سبزیجات و میوه راه‌اندازی کرده و روزانه ۴ تا ۵ هزار بسته نیم لیتری تولید و به صورت رایگان توزیع می‌کند.

حدود ۶۰ نفر از پرسنل این شرکت در این خط تولید مشغول به کار هستند و حقوق و دستمزدی از این بابت دریافت نمی‌کنند.

 

منبع: فارس

لینک کوتاه : http://asrsanat.com/?p=2870
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما