۱۳۹۸-۱۲-۲۷ - ۱۵:۳۰

ساعات کار اصناف استان تهران در ایام نوروز

معاون اقتصادی استانداری تهران گفت: تمامی اصناف تهران که مربوط به تامین مایحتاج مردم می‌شوند در ایام نوروز غیر از اول فروردین باز هستند.

به گزارش “ عصر صنعت ” ؛محمد امامی‌امین درباره ساعت کار توزیع‌کنندگان و صنوف در ایام نوروز اظهار داشت: جلسه امروز با حضور اصناف مختلف برگزار شد و در ابتدا در خصوص تحریم کالاهای بهداشتی و نظافتی و همین‌طور ضدعفونی‌کننده‌ها مباحثی صورت گرفت و مقرر شد که تولیدی‌ها نسبت به تأمین کمبودها در این حوزه اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: مقرر شد نسبت به تأمین الکل،‌ اتانول و مواد ضدعفونی‌کننده نیاز است اقدام شود و کمبودهای دیگر نیز توسط بعضی از شرکت‌ها به کشور وارد شود و در همین خصوص نیز با وزارت صمت مذاکراتی صورت گرفته است تا نسبت به صدور مجوز واردات در حوزه اقلام بهداشتی و ضدعفونی‌کننده اقدام کنیم.

امامی امین خاطرنشان کرد: بحث دیگر ساعت کار توزیع‌کنندگان و اصناف در ایام نوروز است که مقرر شد بر اساس همان ساعت کاری که اداره اماکن مطرح کرده است اقدام شود و نانوایی‌ها، فروشگاه‌ها و سوپرمارکت‌ها بر همین اساس خدمات لازم را به مردم ارائه دهند.

معاون امور اقتصادی استانداری تهران بیان داشت: ساعت کار مکان‌های عرضه مایحتاج مردم بر اساس همان ساعات قبلی است چرا که مردم در شهرها می‌مانند و مسافرت نخواهند کرد و باید نسبت به تأمین مایحتاج آنها اقدامات لازم صورت بگیرد.

وی گفت: اصناف و توزیع‌کنندگان فقط در روز اول سال جدید تعطیل هستند و در روزهای بعدی تمامی مراکز و میادین میوه و تره‌بار دایر خواهند بود.

 

منبع: فارس

لینک کوتاه : http://asrsanat.com/?p=2279
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما