۱۳۹۸-۱۲-۱۶ - ۱۰:۰۳

نمایشگاه‌های بین‌المللی به صورت مجازی برگزار می‌شود

شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین المللی ایران برای مقابله با شیوع ویروس کرونا، نمایشگاه‌های خود را برای نخستین بار با بارگذاری اطلاعات نزدیک به ۲۰ هزار تولید کننده داخلی در فضای مجازی برگزار می‌کند.

به گزارش “ عصر صنعت ” ؛در حالی که شیوع ویروس کرونا موجب ایجاد وقفه در برگزاری نمایشگاه‌های کشور شده، شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران این تهدید را به فرصتی برای رشد و بالندگی این صنعت تبدیل کرد.

مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین المللی ایران در این زمینه گفت: به دلیل خطرات احتمالی ناشی از شیوع ویروس کرونا برای نخستین بار این شرکت اقدام به برپایی مجازی نمایشگاه‌های خود کرده است.

بهمن حسین زاده افزود: بازدید کنندگان می‌توانند با مراجعه به آدرس iranfair.com در قسمت نمایشگاه مجازی اطلاعات مربوط به توانمندی‌ها و خدمات ۲۰ هزار شرکت ایرانی به تفکیک نمایشگاه‌ها و گروه های کالایی را مشاهده کنند.

وی اضافه کرد: همچنین با مراجعه به آدرس App.iranfair.com نیز می‌توان اپلیکیشن مرتبط با نمایشگاه بین المللی ایران را دانلود کرده و از طریق آن به نمایشگاه مجازی دسترسی یافت.

رییس هیات مدیره شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین المللی ایران خاطرنشان کرد: در بستر این نمایشگاه مجازی، ارتباط میان تولیدکنندگان و شرکت‌های ایرانی با مراجعه کنندگان در ۲۴ ساعت ۳۶۵ روز سال برقرار است و محدودیت زمانی این ارتباط در چهار روز برپایی نمایشگاه‌های حقیقی از میان برداشته می‌شود.

براساس اعلام حسین زاده، پس از تصمیم نهادهای ذیصلاح و رفع محدودیت های پیش آمده در حوزه سلامت، نمایشگاه های معوقه در زمان مناسب برگزار خواهد شد.

براساس آخرین آمار که امروز منتشر شد، تعداد مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در کشور به ۳ هزار و ۵۱۳ نفر و فوت ناشی از آن به ۱۰۷ نفر رسید و همچنین ۷۳۹ نفر تاکنون بهبود یافته‌اند.

۵۹۱ مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا از روز گذشته تاکنون در کشور ثبت شده و مجموع مبتلایان قطعی بیماری کووید ۱۹ تا امروز به ۳ هزار و ۵۱۳ نفر رسیده است.

لینک کوتاه : http://asrsanat.com/?p=1853
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما