۱۳۹۸-۱۲-۰۷ - ۷:۲۰

موافقت وزارت صمت با تمدید خودکار کارت‌های بازرگانی

وزارت صنعت، معدن و تجارت با تمدید خودکار کارت‌های بازرگانی که تاریخ انقضای آنها از پنجم اسفند تا ۲۹ فروردین ۱۳۹۹ است، موافقت کرد.

 به گزارش “ عصر صنعت ” ؛  اتاق ایران طی نامه‌ای به قائم‌مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت در امور بازرگانی درخواست کرد به دلیل شیوع بیماری کرونا و ضرورت کاهش تردد فعالان اقتصادی، کارت‌های بازرگانی که تاریخ انقضای آنها از ۵ اسفند لغایت ۲۹ اسفند ۹۸ است تا ۲۹ فروردین سال ۱۳۹۹ تمدید شود. این وزارتخانه نیز موافقت خود را با این درخواست اعلام کرد.

اتاق ایران طی نامه‌ای خطاب به قائم‌مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت در امور بازرگانی درخواست کرد با توجه به شیوع بیماری کرونا در کشور و به منظور اجتناب از حضور غیرضروری فعالان اقتصادی در محل اتاق‌های سراسر کشور، اعتبار کارت‌های بازرگانی سراسر کشور که تاریخ انقضای آنها از تاریخ ۵ اسفند لغایت ۲۹ اسفند ۹۸ است، تا ۲۹ فروردین ۱۳۹۹ به طور خودکار و بدون نیاز به ارائه مدرک و یا مراجعه حضوری متقاضی، تمدید شود

پیرو این نامه، حسین مدرس خیابانی، قائم‌مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت در امور بازرگانی خطاب به سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت تمامی استان‌های کشور اعلام کرد تمامی کارت‌های بازرگانی که تاریخ انقضای آنها از ۵ لغایت ۲۹ اسفند ۹۸ است، طبق درخواست اتاق ایران تا پایان فروردین ۱۳۹۹ به صورت خودکار، تمدید و دارای اعتبار شوند.

لینک کوتاه : http://asrsanat.com/?p=1541
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما