۱۳۹۸-۱۲-۰۷ - ۱۷:۱۵

قیمت خودرو امروز ۹۸/۱۲/۰۷

گزارش امروز قیمت خودرو حکایت از کاهش قیمت تعدادی از محصولات سایپا در بازار و کاهش دو تا هشت میلیون تومانی قیمت تعدادی از محصولات ایران خودرو در بازار دارد.

به گزارش “ عصر صنعت ” ؛در بازار امروز خرید و فروش خودرو، پراید ۱۱۱ با قیمت ۶۴میلیون تومان، پراید ۱۳۱ با کاهش یک میلیون تومانی با قیمت ۶۱میلیون تومان، چانگان با کاهش ۱۲ میلیون تومانی با قیمت ۲۴۵میلیون تومان، و استپ‌وی با کاهش پنج میلیون تومانی با قیمت ۲۶۰ میلیون تومان مورد معامله قرار گرفت.
همچنین کوئیک اتوماتیک با کاهش دو میلیون تومانی با قیمت ۱۲۵ میلیون تومان، سراتو با کاهش ۱۵ میلیون تومانی با قیمت ۴۰۵میلیون تومان و تیبا۲ با کاهش یم میلیون تومانی با قیمت۷۶ میلیون تومان به فروش می‌رسد.
قیمت خودروهای سایپا در بازار امروز ۰۷/۱۲/۹۸به‌شرح زیر است:

در بازار امروز خرید و فروش خودرو، سمند ال‌ایکس با کاهش دو میلیون تومانی با قیمت ۱۰۲میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، دنا با کاهش دو میلیون تومانی با قیمت ۱۴۸میلیون تومان، پژو ۲۰۶ تیپ ۵ با کاهش چهار میلیون تومانی با قیمت ۱۲۴ میلیون تومان و پژو پارس با کاهش پنج میلیون تومانی با قیمت ۱۱۸ میلیون تومان به فروش می‌رسد. علاوه بر این رانا با کاهش پنج میلیون تومانی با قیمت ۱۰۰ میلیون تومان، پژو ۲۰۶ تیپ ۲ با کاهش یک میلیون تومانی با قیمت ۱۰۴ میلیون تومان، پژو ۲۰۰۸ با کاهش هشت میلیون تومانی با قیمت ۴۶۰ میلیون تومان و سمند EF7 با کاهش سه میلیون تومانی با قیمت ۱۱۵ میلیون تومان مورد معامله قرار می‌گیرد.
قیمت خودروهای ایران خودرو در بازار امروز ۹۸/۱۲/۰۷ به شرح زیر است:

لینک کوتاه : http://asrsanat.com/?p=1555
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما