۱۳۹۸-۱۱-۲۹ - ۱۰:۱۲
رئیس اتاق بازرگانی تهران:

رسوب کالا در گمرکات افزایش داشته است

خوانساری با اشاره به کمبود بودجه دولت گفت: فشارهایی از ناحیه تامین اجتماعی و مالیات به بنگاه‌های اقتصادی وارد می‌شود که این امر باعث تاثیر منفی بر روی فعالیت آنها شده است.

 به گزارش “ عصر صنعت ” ؛ در یازدهمین نشست هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی تهران، مسعود خوانساری رئیس اتاق با اشاره به عدم هماهنگی در بین دستگاه‌های اجرایی دولت گفت: به طور مثال در ترخیص خودروهای وارداتی هر ارگانی ساز خودش را می‌زد تا اینکه دولت مجبور شد مصوبه جدیدی بدهد و یا در بسیاری از موارد مانند لوازم آرایشی و بهداشتی و سایر اقلام، هنوز این ناهماهنگی وجود دارد که در نتیجه شاهد رسوب کالا در گمرکات هستیم.

خوانساری تصریح کرد: بیشتر از ده ماه است که محصولات آرایشی در گمرکات مانده و علیرغم پیگیری‌های دولت، همچنان مشکلات پابرجاست این درحالیست که کالاهای زیادی به سرنوشت این اقلام دچار شده‌اند.

وی با اشاره به کمبود بودجه دولت گفت: فشارهایی از ناحیه تامین اجتماعی و مالیات به بنگاه‌های اقتصادی وارد می‌شود که این امر باعث تاثیر منفی بر روی فعالیت آنها شده است.

وی با اشاره به الودگی هوا گفت: هزینه آلودگی هوا بیش از ۸ میلیارد دلار در روز است و کشورهای چین، آمریکا و هند بیشترین میزان آلودگی را دارند این در حالی است که در چین بالغ بر ۱.۸ میلیون نفر در سال، در هند ۱ میلیون نفر و در کل دنیا ۴.۵ میلیون نفر در دنیا تلفات به ثبت رسیده است.

لینک کوتاه : http://asrsanat.com/?p=1248
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما