۱۳۹۸-۱۱-۱۶ - ۱۰:۳۴

قیمت طلا ، سکه و ارز امروز ۹۸/۱۱/۱۶

در بازار آزاد قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۲ میلیون و ۵۳۰ هزار تومان، قیمت ربع‌سکه یک‌میلیون و ۵۳۰ هزار تومان و قیمت سکه گرمی ۹۳۰ هزار تومان فروخته می‌شود.

 به گزارش “ عصر صنعت ” ؛در بازار آزاد قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۲ میلیون و ۵۳۰ هزار تومان، قیمت ربع‌سکه یک‌میلیون و ۵۳۰ هزار تومان و قیمت سکه گرمی ۹۳۰ هزار تومان فروخته می‌شود. قیمت طلای ۱۸عیار هم ۵۰۴ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت ۱۵۵۹ دلار معامله می‌شود.

همچنین در بازار سبزه‌میدان، قیمت طلای ۲۴عیار ۶۷۲ هزار تومان و قیمت هر مثقال طلا ۲ میلیون و ۱۸۲ هزار تومان تعیین شده است.
 
هم‌اکنون در بازار آزاد قیمت درهم امارات ۳ هزار و ۷۳۴ تومان، یورو  ۱۴ هزار و ۹۵۰ تومان و قیمت پوند انگلیس ۱۷ هزار و ۷۶۳ تومان تعیین شده و به‌فروش می‌رسد.

صرافی‌های بانک‌ها امروز چهارشنبه قیمت دلار را برای فروش به مردم  ۱۳ هزار و ۴۵۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۳ هزار و ۲۰۰ تومان خریداری می‌کنند، بر همین‌ اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها ۱۴ هزار و ۹۵۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۱۴ هزار و ۷۰۰ تومان است.

لینک کوتاه : http://asrsanat.com/?p=761
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما