۱۳۹۸-۱۰-۰۶ - ۱۴:۴۱

پرداخت ۱۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی

مدیر پروژه‌های سرمایه گذاری در برنامه اشتغال فراگیر و روستایی، از پرداخت ۱۰ هزار و ۲۵۰ میلیارد تومان برای اشتغال روستایی همزمان با آغاز اجرای این طرح تا کنون خبرداد.

رامین اسدی با اشاره به آخرین گزارش پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی از محل اعتبارات ۱.۵ میلیارد دلاری صندوق توسعه ملی اظهار داشت: با مجوز رهبری و حمایت دولت و مجلس ۱.۵ میلیارد دلار از محل صندوق توسعه ملی برای توسعه اشتغال در مناطق روستایی و عشایری اختصاص یافت.

وی با بیان اینکه معادل ریالی این منابع در چهار مرحله به میزان ۱۳ هزار و ۳۸۰ میلیارد تومان تخصیص پیدا کرده است، گفت: ۸۲ درصد از این اعتبارات ابلاغ شده معادل بیش از ۱۰ هزار و ۲۵۰ میلیارد تومان به متقاضیان واجد شرایط پرداخت شده است.

مدیر پروژه‌های سرمایه گذاری در برنامه اشتغال فراگیر و روستایی، با بیان اینکه در حال حاضر از محل این اعتبار برای ۲۵۰ هزار نفر اشتغال جدید مستقیم ایجاد شده است، افزود: به منظور تعادل بخشی به روند پرداخت تسهیلات پیش بینی می‌شود، در سال ۹۹ هدف اصلی در بخشهای خدمات و تکمیل زنجیره‌های تولید است که از مانده تسهیلات و بازپرداخت تسهیلات، برآورد می‌شود که حدوداً بیش از ۵ هزار میلیارد تومان تسهیلات از مرحله پنجم به متقاضیان واجد شرایط اعطا شود.

مدیر پروژه‌های سرمایه گذاری در برنامه اشتغال فراگیر و روستایی تصریح کرد: رسته‌های اولویت دار بر اساس مطالعات پویای طرح تکاپو بر روی فعالیت‌های شغلی که دارای قابلیت ایجاد اشتغال بیشتری هستند تعیین شده است.

منبع: مهر
لینک کوتاه : http://asrsanat.com/?p=44
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما