۱۳۹۹-۰۷-۰۲ - ۸:۱۰

علت تاخیر تحویل تراکتور به کشاورزان چیست؟

مدیر بازاریابی و فروش گروه صنایع تراکتورسازی ایران اظهار داشت: ما به اندازه کافی تراکتور داریم و تنها علت تاخیر در تحویل مربوط به محدودیت‌های کرونایی بود که شماره‌گذاری را زمانبر کرد که پس از محدودیت‌های کرونایی شماره گذاری نیز انجام می‌شود.

به گزارش “ عصر صنعت ” ؛ ناصر قربانیان، مدیر بازاریابی و فروش گروه صنایع تراکتورسازی ایران، در مورد علت تاخیر در تحویل تراکتور به کشاورزان گفت: دو هزار و ۶۰۰ دستگاه باقی مانده آن نیز تحویل داده می‌شود، ما به اندازه کافی تراکتور داریم و تنها علت تاخیر در تحویل مربوط به محدودیت‌های کرونایی بود که شماره‌گذاری را زمانبر کرد که پس از محدودیت‌های کرونایی شماره گذاری نیز انجام می‌شود.

وی ادامه داد: از ۸ هزار دستگاه ۵ هزار و ۵۰۰ تراکتور تحویل داده‌ایم و ۲ هزار و ۵۰۰ دستگاه را تا مهرماه تحویل می‌دهیم. شرکت تراکتورسازی به صورت شفاف عمل کرده و تصاویر پخش شده که نشان‌دهنده افزایش انبار دستگاه‌های تراکتور بوده مربوط به همین ۲۵۰۰ دستگاه است که بخاطر محدودیت‌های کرونایی شماره‌گذاری نشده بودند و اکنون برای شماره‌گذاری ارسال شده‌اند.

مدیر بازاریابی و فروش گروه صنایع تراکتورسازی ایران تصریح کرد: اکنون ۳۵۰ دستگاه خودرو در پارکینگ وجود دارد که باید مراحل شماره گذاری را طی کنند. همچنین قیمت فروش قطعی است و زمان تحویل قیمت تراکتور تغییر نمی‌کند.

لینک کوتاه : http://asrsanat.com/?p=9304
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما