۱۳۹۹-۰۶-۰۳ - ۱۲:۳۶

قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۹۹/۰۶/۰۳

هم اکنون در بازار داخلی قیمت طلای ۱۸ عیار هر گرم یک میلیون و ۴۳ هزار تومان، قیمت دلار ۲۲ هزار و ۹۵۰ تومان و قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید ۱۰ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان و قیمت سکه طرح قدیم ۱۰ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان است.

به گزارش “ عصر صنعت ” ؛همچنین در بازار سبزه‌میدان، قیمت نیم سکه بهار آزادی ۵میلیون و ۳۰۰ هزار تومان، ربع سکه بهار آزادی ۲ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان و سکه گرمی یک‌میلیون و ۶۷۰ هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

 

قیمت طلای ۱۸ عیار در هر گرم هم یک میلیون و ۴۳ هزار تومان، قیمت طلای ۲۴ عیار در هر گرم یک‌میلیون و ۳۹۱ هزار تومان و هر مثقال طلا ۴ میلیون و ۵۲۰ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت ۱۹۴۲ دلار معامله می‌شود.

در حالی که ارزش دلار در نزدیکی بالاترین رقم بیش از یک هفته اخیر تثبیت شده و سرمایه گذاران منتظر سخنان رئیس فدرال رزرو در اواخر این هفته هستند تا سرنخ های بیشتری از سیاست های پولی آمریکا به دست بیاورند، قیمت طلا روز دوشنبه شاهد کاهش بود.

بر اساس این گزارش، قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۲۳ درصد کاهش به ۱۹۳۵ دلار و ۹۳ سنت رسید. قیمت فلز زرد در معاملات آتی امروز و برای تحویل در ماه دسامبر نیز با ۰.۲۲ درصد کاهش به ۱۹۴۲ دلار و ۸۰ سنت رسید.

شاخص ارزش دلار در برابر سبد ارزهای رقیب پس از رسیدن به بالاترین رقم بیش از یک هفته اخیر در جلسه قبل، امروز تقریبا ثابت بود.

 

جرومی پاول رئیس فدرال رزرو آمریکا قرار است روز پنجشنبه در نخست روز نشست سالانه جکسون هول در کانزاس در خصوص سیاست پولی آمریکا صحبت کند.

روز یکشنبه و یک روز پس از آنکه مجلس نمایندگان آمریکا یک بسته مالی ۲۵ میلیارد دلاری برای تامین بودجه خدمات پستی این کشور به تصویب رساند، دموکرات ها و جمهوری خواهان یکدیگر را به کارشکنی در مسیر نهایی شدن بسته محرک مالی جدید آمریکا متهم کردند.

دلالان طلای فیزیکی در هند هفته گذشته بیشترین تخفیف های بیش از یک ماه و نیم گذشته را پیشنهاد کردند زیرا با ورود محموله های طلای بیشتر از امارات، بسیاری از خریداران برای خرید بیشتر دست نگه داشته اند.

 در بازار آزاد هم‌اکنون قیمت دلار با کاهش نسبت به قیمت های پایانی روز کاری قبل ۲۲ هزار و ۹۵۰ تومان، یورو ۲۷ هزار تومان و درهم امارات ۶ هزار و ۲۸۰ تومان اعلام شده است.

صرافی‌های بانک‌ها امروز دوشنبه قیمت دلار را برای فروش به مردم با کاهش ۲۰ تومانی نسبت به قیمت‌های پایانی روز کاری قبل ۲۲ هزار و ۴۸۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۲۲ هزار و ۳۸۰ تومان خریداری می‌کنند.

طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها نیز با کاهش ۲۰ تومانی نسبت به قیمت‌های پایانی روز کاری قبل ۲۶ هزار و ۶۸۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو در این صرافی‌ها ۲۶ هزار و ۵۸۰ تومان درج شده است.

لینک کوتاه : http://asrsanat.com/?p=8161
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما