۱۳۹۸-۱۰-۰۷ - ۱۳:۳۳

صنعت مبلمان حدود ۸ درصد از اشتغال کشور را تامین می‌کند

مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ج.ا.ایران از حضورپررنگ شرکتهای ایرانی در نمایشگاه بین المللی مبلمان در حاشیه بیست و دومین جام جهانی فوتبال که قرار است در کشور قطر برگزار شود، خبر داد.

بهمن حسین زاده در حاشیه برپایی بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی مبلمان منزل و نهمین نمایشگاه بین‌المللی مبلمان اداری اظهار کرد: براساس مصوبه شورای معاونین وزارت صنعت، معدن و تجارت، مقرر شد، اقدامات لازم به منظور تجهیز ۴۰۰ هتل از سوی شرکتهای ایرانی در کشور انجام شود.

وی ابراز امیدواری کرد که تولیدکنندگان مبلمان ایرانی بتوانند بیش از پیش در زمینه برندسازی برای تاثیر گذاری در زمینه افزایش ظرفیت صادرات گام بردارند.

مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ج.ا.ایران در ادامه با اشاره به برپایی بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی مبلمان منزل و نهمین نمایشگاه بین المللی مبلمان اداری که از ۴ دی ماه در محل دائمی نمایشگاه بین المللی در حال برگزاری است گفت: حدود ۲۰۰ شرکت تولید کننده مبلمان اداری و منزل در این نمایشگاه حضور دارند و نسبت به سال قبل این نمایشگاه ها رشد ۵۰ درصدی داشته اند.

وی بیان کرد: صنعت مبلمان حدود ۸ درصد از اشتغال کشور را تامین می کند و ۶۰ هزار واحد تولید کننده مبل در کشور فعال هستند و همه این ها گواه جایگاه ویژه صنعت مبلمان در اقتصاد ایران است.

حسین زاده با اظهار این مطلب که تولیدات مبل ایرانی در حد و اندازه های رقابت با کشورهای خارجی است، خاطرنشان کرد: ما آمادگی خود را برای برگزاری نمایشگاه های مبل ایرانی در کشورهای همسایه اعلام می کنیم و مطمئنا خلاقیت تولیدکنندگان مبل ایران در حوزه های مختلف بسیار بالاست.

در مراسم افتتاحیه این دو نمایشگاه حمید زادبوم رئیس سازمان توسعه تجارت و بهمن حسین زاده مدیر عامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران حضور یافتند.

بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی مبلمان منزل و نهمین نمایشگاه بین المللی مبلمان اداری از ۴ تا ۷ دی ماه از ۹ صبح تا ۱۷ در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران میزبان بازدید کنندگان است.

برچسب‌ها:

لینک کوتاه : http://asrsanat.com/?p=81
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما